پرده سینما

کیمیایی «کلید شکسته» را دو هفته دیگر جلوی دوربین می‌برد

پرده سینما









فیلم سینمایی کلید شکسته جدیدترین اثر مسعود کیمیایی تا دو هفته آینده جلوی دوربین علیرضا زرین دست می‌رود.

 

مسعود کیمیاییبه گزارش مهر، پیش‌تولید فیلم سینمایی کلید شکسته به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز شده و گروه این اثر سینمایی لوکیشن‌های مورد نظر فیلم را که تمامی سکانس های آن در تهران فیلمبرداری می‌شود، انتخاب کرده‌اند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این فیلم سینمایی قرار است طی دو هفته آینده جلوی دوربین علیرضا زرین‌دست برود.

در حال حاضر تنها حضور مهناز افشار و پولاد کیمیایی در این فیلم قطعی شده و هنوز نامی از دیگر بازیگرانی که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند، منتشر نشده است. پیش از این مسعود کیمیایی برای انتخاب بازیگر مرد کلید شکسته سه گزینه حمید فرخ نژاد، مهران مدیری و رضا عطاران را در لیست خود قرار داده بود که هنوز  از قطعی شدن حضور یکی از این بازیگران در فیلم خبری نشده است.

کلید شکسته داستان دو جوان را روایت می کند که یک شب در یک باشگاه بیلیارد با زنی روبرو می شوند و در دو راهی تصمیم قرار می گیرند، داستان این فیلم از یک نیمه شب تا صبح روایت می‌شود. همانطور که داستان فیلم نشان می‌دهد نقش زن آن حضوری کلیدی در داستان دارد و باید منتظر ماند و دید این نقش به کدام یک از بازیگران زن سینمای ایران می‌رسد.

در کلید شکسته دو نقش زن و سه نقش مرد وجود دارد که مهناز افشار و پولاد کیمیایی به عنوان دو تن از بازیگران این فیلم انتخاب شده اند. پیش از این نیز قرار بود لیلا حاتمی به عنوان یکی دیگر از بازیگران زن این فیلم انتخاب شود، اما به دلیل آن که این بازیگر در خارج از کشور حضور دارد، بازی وی در این فیلم منتفی است. بابک برزویه نیز به عنوان عکاس در این پروژه حضور دارد.

کلید شکسته دومین همکاری مهناز افشار با مسعود کیمیایی است. وی پیش از این در فیلم رئیس با مسعود کیمیایی و پولاد کیمیایی همکاری داشته است. پولاد کیمیایی نیز در اکثر فیلم های مسعود کیمیایی به عنوان بازیگر حضور داشته است. آخرین فیلم سینمایی که پولاد کیمیایی در آن بازی کرد، فیلم سینمایی گشت ارشاد به کارگردانی سعید سهیلی است که نوروز سال 91 در سینماها اکران شد و بعد از مدتی نمایش آن در سینماهای کشور متوقف شد.

پیش از این مسعود کیمیایی دو فیلمنامه خائن‌کشی و دست تنها را برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه کرده بود که موقعیت ساخت این دو فیلم سینمایی فراهم نشد.


 تاريخ ارسال: 1392/4/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.