پرده سینما

مهوش وقاری: بازیگران بی معرفت ترین صنف سینمای ایران هستند

پرده سینما









مهوش وقاری گفت:برای همکاران به ظاهر خوب و دلسوز خود به دلیل نامهربانی هایشان متاسف هستم.

 

این بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر سینما و تلویزیون در خصوص کم کاری خود در بازیگری در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: بیکاری من درعرصه بازیگری به من مربوط نمی‌شود بلکه ارتباط مستقیم با افرادی که اعتقادی به عدالت ندارند، ارتباط پیدا می‌کند.من از همکاران خود بسیار گله مند هستم و آنها را بی‌معرفت‌ترین جمع یا صنف می‌دانم.

وقاری تصریح کرد: تنها هنرمندان عرصه بازیگری یاد گرفته‌اند که جلوی دوربین و از روی تعارف به یکدیگر محبت ظاهری کنند.همه چیز و یا اتفاقات در بین ما ظاهری بوده و هر کسی هر جایی که به نفع او باشد کار می‌کند.

وقاری با اشاره به حسادت افراد این صنف با یکدیگر افزود: فکر می‌کنم هیچکدام از هنرمندان از ته قلب دوستدار یکدیگر نباشند و فقط هر جایی که به نفعشان باشد برای یکدیگر احترام قائلند.

وی با اشاره به نبود اتحاد بین بازیگران اظهار داشت: معتقدم هیچ اتحادی بین هنرمندان ما وجود ندارد و بیشتر مسائل اخلاقی که در تعریف انسانیت در جامعه ما مطرح است را زیر سوال برده‌اند.

وقاری با اشاره به فعالیت‌ عده‌ای ادامه داد: دلیل پر کار بودن خانه نشین بودن عده‌ای را نمی‌دانم وهمیشه با طرح این پرسش، جوابهای بی منطقی را به من دادند.به عقیده من همه ما دچار یک شعار زدگی شده‌ایم و مدعی پایبندی به اصول انسانی هستیم.

این هنرمند کشورمان خاطر نشان کرد: به هر حال خوب یا بد، عمر همه ما می‌گذرد ولی چگونه گذشتن و بدهکار نبودن به دیگران خیلی مهمتر از مسائلی است که همه ما شاهدش هستیم.

 


 تاريخ ارسال: 1392/4/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.