پرده سینما

خانه سینما تا 48 ساعت آینده تحویل نیروی انتظامی شد

پرده سینما









فرهاد توحیدی درباره‌ی آخرین روند مذاکرات در پی پلمپ خانه‌ی سینما گفت: نیروی انتظامی تضمین داده است که تا 48 ساعت آینده حتی کارکنان وزارت ارشاد به ساختمان خانه سینما ورود پیدا نخواهند کرد و در این مدت ما با سازمان سینمایی وارد مذاکره می‌شویم.

 

خانه سینمابه گزارش ایسنا، رئیس هیئت مدیره خانه سینما در سخنانی درباره آخرین وضعیت به وجود آمده تاکید کرد: من با دکتر منتظرالمهدی معاونت اجتماعی ناجا تلفنی صحبت کردم و ایشان نیز با آقای وزیر ارشاد و آقای شمقدری صحبت کردند و در نتیجه فعلا اقدامات آنها متوقف شده است.

وی درباره این توافق توضیح داد: خانه سینما تا 48 ساعت آینده در تحویل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و آنها تضمین کردند که حتی کارکنان وزارت ارشاد نیز به این ساختمان وارد نشوند.

توحیدی با بیان اینکه در این ضرب‌الاجل 48ساعته در مورد خانه سینما مذاکره خواهند کرد، اظهار کرد: این ضرب‌الاجل 48 ساعته به این منظور است که با مذاکره همه مشکلات حل شود.

او خطاب به سینماگران حاضر در مقابل درب پلمپ شده‌ی خانه سینما گفت: البته ما این بی‌اعتمادی شما را درک می‌کنیم اما تاکیدمان بر این است که اگر کاری بر خلاف توافقات با نیروی انتظامی انجام شود دوستان باید توقع دیگری داشته باشند.

در ادامه توحیدی در پاسخ به اعتراض علیرضا داودنژاد که گفت، این 48 ساعت آخرین ذخیره اعتماد شما آقایان است بیان کرد: این ساختمان مال ما و خانه ما است و به کس دیگری تعلق ندارد و به همین دلیل اگر احیانا تا 48 ساعت قضیه حل نشود، پنج‌شنبه اینجا خواهیم بود.

وی همچنین اعلام کرد: قرار بود امروز ساعت 7و30 بعدازظهر جلسه پیش‌ مجمع عمومی در ساختمان شماره یک خانه سینما برگزار شود که همین‌جا اعلام می‌کنم این جلسه ملغی خواهد بود تا قرار ما در این 48 ساعت برپا باشد.


 تاريخ ارسال: 1392/4/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.