پرده سینما

علیرضا داوودنژاد: جمال شورجه یا سند رو کن، یا تو را به دادگاه می کشانم!

پرده سینما









علیرضا داوود نژاد کارگردان سرشناس سینمای ایران در پی اظهارات اخیر جمال شورجه در مورد کمک های بی شماری که نهادهای دولتی به وی کرده اند، پاسخی کوبنده داد.

 

داوودنژادبه گزارش بانی فیلم در متن این پیام آمده است:

آقای جمال شورجه!

1- گفته‌اید من بابت کلاس هنرپیشگی 200 میلیون تومان پول از بنیاد فارابی گرفته‌ام. اشکالی ندارد یا سند و مدرک رو می‌کنید یا شما را به دادگاه می‌کشم.

2- گفته‌اید 70 میلیون تومان بابت بیماری پسرم از شما پول گرفته‌ام. مطمئن باشید اگر پسرم می‌مرد هم من از شما تقاضای کمک نمی‌کردم که نکردم و دیناری نمی‌خواستم که نخواستم و نگرفتم. به فرزندم نیز گفتم که به شما رو نیندازد چرا که از عزت نفس و مناعت طبع و میزان بزرگواری شما حضرات خبر دارم و می‌دانستم که اگر کمکی هم بکنید برای بسیاری از پرده‌پوشی‌ها آن را در بوق و کرنای فخر فروشی خواهید کرد که کردید و هیچ کس نمی‌داند بابت آن مساعدت‌ها در روی تخت بیمارستان از رضا، چک و سفته خواستید و بالاخره گرفتید.

3- از آنجا که شما خدا ترس هستید و از خوف روز جزا چو بید بر سر ایمان خویش می‌لرزید، پیشنهاد می‌کنم تن به تمرینی کوچک بدهید و همراه بنده و تیمی که همیشه با شما همراه هستند در یک نشست خبری دور هم بنشینیم و در حضور ارباب جراید درباره 8 سال گذشته و کلاً 35 سال بعد از انقلاب و فعالیت‌ها و درآمدها و دارایی‌ها و به قول شما قرض‌الپس‌نده‌های خودمان به ملت شریف گزارشی دقیق و جزء به جزء بدهیم. چه اشکالی دارد؟ چرا چنین راه و رسمی در میان مسؤولان و مردمان باب نشود؟ به قول شما آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ پس با دوستان پاک دست و خدمتگزار و کم توقع و اهل قناعت خود قرار بگذارید و زمان و مکان آن را به بنده هم اطلاع بدهید. من و گمانم بانی فیلم هم از همین لحظه آماده هستیم. ببینیم چه می‌کنید.


 تاريخ ارسال: 1392/5/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.