پرده سینما

معاون اجتماعی ناجا درخواست توحیدی را رد کرد

پرده سینما









سردار سعید منتظرالمهدی در پاسخ به درخواست فرهاد توحیدی مبنی بر برگزاری مجمع عمومی در خانه سینما شماره ۱ را رد کرد.

 

معاون اجتماعی ناجا به درخواست فرهاد توحیدی که به عنوان نمایندگی از اعضای مجمع عمومی به وی امروز نامه نوشت پاسخ گفت و آن را در اختیار خبرگزاری فارس قرارداد.

به گزارش فارس دکتر منتظرالمهدی درخواست فرهاد توحیدی  مبنی بر برگزاری مجمع عمومی در خانه سینما را رد کرد. در بخشی از نامه آمده است: «اینک در شرایط کنونی، و به منظور اجتناب از وقوع هر نوع اقدامی که ممکن است به شان و منزلت اندیشمندان حوزه سینما آسیب برساند، صمیمانه از جنابعالی و سایر دوستان اندیشمندتان درخواست می کنیم تا مجمع را در مکانی غیر از خانه سینما برگزار فرمایید»

متن کامل نامه به شرح زیر است:

                                                  بسمه تعالی

جناب آقای فرهاد توحیدی

پس از سلام و تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات جنابعالی و همه اهالی محترم و متعهد سینما، عطف به نامه مورخ 1/5/1392 جنابعالی به اطلاع می رسانم که ما نیز همچون شما علاقمند فراهم شدن شرایط و بسترهای لازم برای گفتگو، هم اندیشی، تبادل نظر و تصمیم‌گیری فرهیختگان مختلف قلمروهای متنوع هنری و فرهنگی، به ویژه دست‌اندرکاران دلسوز و خردمند سینما هستیم و در چارچوب وظایف و ماموریت‌های خویش از هیچ تلاش و کوششی برای صیانت از این قشر فرهنگساز و ارزشمند دریغ نخواهیم ورزید.

لیکن، اینک در شرایط کنونی، و به منظور اجتناب از وقوع هر نوع اقدامی که ممکن است به شان و منزلت اندیشمندان حوزه سینما آسیب برساند، صمیمانه از جنابعالی و سایر دوستان اندیشمندتان درخواست می کنیم تا مجمع را در مکانی غیر از خانه سینما برگزار فرمایید (مگر آن که وزیر محترم ارشاد به صورت مکتوب خواهان برگزاری مجمع در خانه سینما باشند). مطمئن باشید با فراهم شدن شرایط و از میان رفتن سوءتفاهمات ، ما و شما و دیگر دوستانمان در حوزه سینما همراه و همگام با یکدیگر و در فضایی سرشار ازتفاهم و حسن نیت، امورات مربوط به سینما را سر و سامان خواهیم بخشید. یادآور می‌شوم که ما همچنان از خانه سینما و اموال موجود در آن محافظت خواهیم نمود.

سرتیپ دوم پاسدار دکتر سعید منتظرالمهدی

معاون اجتماعی ناجا


 تاريخ ارسال: 1392/5/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.