پرده سینما

کاسه ساز: مقام‌های قانونی نمی‌توانند دستور بازگشایی خانه سینما و تحویل به صنوف غیرقانونی بدهند

پرده سینما









حبیب‌الله کاسه‌ساز با اشاره به حفاظت نیروی انتظامی از خانه سینما گفت: هر مقام اجرایی بخواهد غیرقانونی این مکان را در اختیار دیگر صنوف که قانونی نشدند بدهد، ما اقدام قانونی خواهیم کرد.

 

حبیب الله کاسه سازحبیب الله کاسه ساز یکی از اعضای نظارت بر روند بازگشایی خانه سینما درباره وضعیت ساختمان  شماره 1 خانه سینما به فارس گفت: خانه سینما به صورت قانونی تحویل هیئت نظارت بر بازگشایی خانه سینما است و هر کسی که قصد ورود به ساختمان را داشته باشد، برخورد قانونی با ایشان خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: خانه سینما تحویل هیئت نظارت شده است و ما  رسید تحویل را هم داریم و کلیدهای قفل درب هم به ما ارایه شده است.

کاسه ساز در ادامه گفت: هر مقام اجرایی بخواهد غیرقانونی این مکان را در اختیار دیگر صنوف که قانونی نشدند بدهد، ما اقدام قانونی خواهیم کرد و شکایت خود را به قوه قضاییه محفوظ خواهیم داشت. هیچ مقام قانونی نمی‌تواند دستور بازگشایی خانه سینما و تحویل به صنوف غیرقانونی را بدهد.

وی درباره ارایه اساسنامه‌های صنوف به سازمان سینمایی گفت: ثبت قانونی صنوف مراحل مختلفی دارد که باید طی شود. برخی از اصناف پیش از این قانونی شدند که اسامی آن‌ها هم در لیست 26 صنف آمده است و این اصناف نمی‌توانند روند قانونی شدن را دو باره طی کنند.

کاسه ساز ادامه داد: از میان  29 صنف خانه سینما، 12 صنف قانونی شدند و تنها 17 صنف باقی مانده است چگونه در آمار و اطلاعاتی که ارایه می کنند اسامی 26 صنف را اعلام می کنند؟ جمع کردن سیاهی لشکر در صنوف کار غیراخلاقی است و برای آیندگان این مسایل که به درستی روشن خواهد شد.

وی درباره وضعیت حفاظت خانه سینما گفت: خانه سینما تا اطلاع ثانوی تحت حفاظت نیروی انتظامی است و با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل صنوف قانونی می‌شود.

کاسه ساز در خاتمه افزود: امیدوار هستیم صنوف مراحل قانونی خود را طی کنند و در آینده با نظر هیئت مدیره قانونی خانه سینما مجمع عمومی برای همه صنوف برگزار شود.


 تاريخ ارسال: 1392/5/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.