پرده سینما

16 كشور جهان اسلام در سي امين جشنواره بين المللی فيلم كوتاه تهران حضور دارند

پرده سینما









بهترین فیلم از میان کشورهای جهان اسلام تندیس دریافت می کند.

 

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران در بخش مسابقه بین الملل جشنواره  فیلم کوتاه تهران بخش جهان اسلام با تعریف آثاری که با رویکرد هنری نسبت به اصول راستین اسلام و براساس مفاهیم همانند عدالت، راستی و کمال، نقش آیین ها در زندگی امروزی و اعتقادات معنوی در ایجاد ارتباطات انسانی و همچنین با آروزی ساختن جهانی بهتر اختصاص دارد  در نظر گرقته شده است .

کشورهای ترکیه، مصر، قرقیزستان، تونس، لبنان، مالزی، مراکش، امارات متحده عربی، اندونزی، فلسطین،عراق، اردن، بنگلادش، قطر، بوسنی و هرزگوین  پانزده کشور مسلمانی هستند که با 121  فیلم، آثارشان را برای شرکت درجشنواره سی ام  فیلم کوتاه تهران  و این بخش ارسال نموداند  و ترکیه با 45 فیلم بیشترین اثر را به این بخش ارسال کرده است.

ستاد خبری جشنواره اعلام کرد، دراین بخش تندیس جشنواره و لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به بهترین فیلم با موضوع جهان اسلام از میان 15 کشور فوق و ایران اهدا خواهد شد.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از 22 تا 28 مهر ماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی در تهران برگزار  می شود.


 تاريخ ارسال: 1392/5/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.