پرده سینما

پرونده جشنواره رسانه‌های دیجیتال مهدوی تا سه روز دیگر بسته می‌شود

پرده سینما









مراسم اختتامیه جشنواره‌های رسانه‌های دیجیتال خانواده و مهدو»، روز سه‌شنبه، پانزدهم مردادماه برگزار می‌شود.

 

به گزارش سایت پرده سینما و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری رسانه های دیجیتال در این مراسم، برگزیدگان جشنواره از سوی سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن علیزاده، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و حسین واعظیان، رئیس بخش رسانه‌های دیجیتال بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تجلیل خواهند شد.

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به همراه فعالان رسانه دیجیتال و مدیران مؤسسه نرم‌ازاری در این مراسم حضور خواهند داشت.

فراخوان جشنواره‌های رسانه‌های دیجیتال خانواده و مهدوی سال گذشته از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اعلام شده بود.

جشنواره رسانه‌های دیجیتال خانواده در هفت بخش رقابتی نرم‌افزار، بازی رایانه‌ای، تلفن همراه، وبلاگ و صفحات، پایگاه‌های اینترنتی، هنرهای دیجیتال و ایده‌های دیجیتال با هدف ترویج فرهنگ رسانه‌های دیجیتال و افزایش آگاهی خانوادها در استفاده از ابزارهای دیجیتال برگزار شد.

اولین جشنواره رسانه‌های دیجیتال مهدوی با محورهای فرهنگ و معارف مهدوی، آسیب‌شناسی مباحث مهدوی، مهدویت و آخرالزمان، حکومت در زمان غیبت و مبانی مهدویت در بخش‌های نرم‌افزارهای رسانه‌ای

پایگاه‌های اینترنتی، وبلاگ‌ها و صفحات محتوای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای، هنرهای دیجیتال، ایده‌های دیجیتالی مهدوی و بخش بین‌الملل برگزار شد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.