پرده سینما

انیمیشن های بزرگ در سال 2015 روی پرده سینماها می روند؛ از «باب اسفنجی» تا «اسمورف ها»

پرده سینما









چندین شرکت فیلمسازی بزرگ جهان زمان اکران فیلم‌های انیمیشن خود را برای سال 2015 اعلام کردند.

 

باب اسفنجیبه گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم باب اسفنجی شلوار مکعبی 2 ادامه فیلمی که سال 2004 منتشر شد، روز 13 فوریه سال 2015 اکران می‌شود.

این فیلم توسط کمپانی نیکلدون موویز و پارامونت انیمیشن تهیه شده و ستارگان معروف سریال های تلویزیونی از جمله تام کنی، بیل فاگرباک، راجر بامپس، کلنسی براون و کرولین لاورنس جای شخصیت‌های آن صحبت می‌کنند.

فیلم طولانی‌ترین سواری کمپانی فاکس که اقتباس دیگری از کتاب پناهگاه امن نیکولاس اسپارکس است نیز قرار است فوریه سال آینده میلادی اکران شود.

همچنین کمپانی پارامونت تاریخ اکران فیلم هیولاهای کامیونی را نیز اعلام کرد. این فیلم به صورت سی جی آی و لایو اکشن ساخته خواهد شد و استودیو امیدوار است چیزی مانند مجموعه فیلم‌های تغییر شکل‌دهندگان از آب در بیاید. این فیلم روز 29 ماه مه سال 2015 اکران می شود.

این در حالی است که فیلم بعدی سری انتقام‌گیران مارول و دیزنی با نام انتقام‌گیران: عصر اولتران روز اول ماه می 2015 اکران می‌شود.

کمپانی دریم وورکز انیمیشن دیگری با نام B.O.O را درست یک هفته بعد از اکران هیولاهای کامیونی در روز 5 ژوئن 2015 اکران می‌کند. این فیلم درباره یک سازمان مخفی است که کارش حمایت مردم در برابر ارواح است.

همچنین قرارست فیلم‌های انیمیشن دیگری نیز اواخر تابستان روی پرده بروند. کمپانی های دریم وورکز و فاکس چند فیلم انیمیشن دیگر را نیز برای سال 2015 در نظر گرفته‌اند، از جمله یک داستان زیرشاخه از مجموعه فیلم های ماداگاسکار با نام پنگوئن‌های ماداگاسکار که 27 مارس اکران می شود و پاندای کونگ‌فو کار 3 که 23 دسامبر راهی سینماها خواهد شد.

کمپانی سونی پیکچرز هم قرار است انیمیشن اسمورف‌ها 3 را روز 24 ژوئن 2015، و هتل ترانسیلوانیا 2 را روز 25 سپتامبر 2015 اکران کند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.