پرده سینما

نشست خبری فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» برگزار می شود

پرده سینما









نشست خبری فیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمی زنند روز دوشبه با حضور عوامل و بازیگران فیلم در بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

 

نمایی از فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنندبه گزارش برنا به نقل از روابط عمومی فیلم،نشست خبری فیلم سینمایی هیس دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران در خشنده با حضور کارگردان و بازیگران اصلی فیلم و سایر عوامل آن برگزار می‌شود.

این نشست خبری روز دوشنبه چهاردهم مردادساعت یازده صبح در سالن بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند اکران خود را از هفته گذشته آغاز کرده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

این فیلم روایت دختری به نام شیرین (طناز طباطبایی) است که دو بار تا آستانه‌ ازدواج پیش می‌رود؛ اما هر بار ازدواجش به واسطه حوادثی که خود عامل رقم زدنش است، منتفی می‌شود، ولی سومین مراسم ازدواج به نظر می‌رسد، در حال وقوع است که این بار یک بحران بزرگ رخ می‌دهد. داستان فیلم ماجراهایی را پیش رویتان قرار خواهد داد که نخستین پردازش در تاریخ سینمای ایران با چنین دامنه و دقت نظری به مقوله تعرض به کودکان و تبعاتش است؛ فاجعه و پیامدهایی که در خانواده‌های ایرانی بسیاری از اوقات تلاش می‌شود برای حفظ آبرو ‌روی آن سرپوش گذاشته شود و همین رویکرد، فاجعه را وسعت بیشتری می‌بخشد و تجاوز‌ها از ‌شمار‌ خارج می‌شود!

شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.