پرده سینما

فیلمبرداری فیلم جدید کریستوفر نولان آغاز شد

پرده سینما






 

 

 

کریستوفر نولان فیلمبرداری پروژه فضایی بین ستاره‌ای را در آلبرتا در کانادا آغاز کرد.

 

کریستوفر نولانبه گزارش خبرآنلاین، شرکت‌های پارامونت و برادران وارنر روز سه‌شنبه با اعلام این خبر تاکید کردند فیلمنامه بین ستاره‌ای (Interstellar) بر نظریه کرم‌چاله متمرکز است.

کرم‌چاله در فیزیک یک پل میان‌بر فرضی در فضا و زمان است، به طوری که مسافران در فضا می‌توانند برای سفر بین ابعاد از میان‌برها استفاده کنند.

این دو استودیو همچنان اعلام کردند فیلمنامه بین ستاره‌ای تلفیقی از یک ایده اولیه از نولان و فیلمنامه‌ای نوشته برادرش جاناتان نولان است.

داستان درباره ماجراهای گروهی جهانگرد است که در سفری بین ستاره‌ای از یک کرم‌چاله تازه کشف‌شده برای گذر از محدودیت‌های انسان‌ها در سفر فضایی و فتح مسافت‌های دور و فراتر از درک علمی استفاده می‌کنند.

متیو ماکاناهی و آن هاتاوی نقش‌های اصلی بین ستاره‌ای را بازی می‌کنند.

اولین بار استیون اسپیلبرگ در سال 2006 کار روی این پروژه را آغاز کرد. منبع او تحقیقات کیپ اس. تورن، فیزیک‌دان بود که نظریه استفاده از کرم‌چاله‌ها به عنوان دروازه‌هایی برای سفر در زمان مطرح کرد. تورن به عنوان مشاور و مدیر تولید با پروژه بین ستاره‌ای همکاری می‌کند.

نولان بین ستاره‌ای را با همکاری اما تامس و لیندا آبست تهیه می‌کند.

جسیکا چاستین، بیل اروین، جان لیتگو، کیسی افلک، وس بنتلی، مکنزی فوی، دیوید اویلوو، الن برستین و مایکل کین از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

بین ستاره‌ای 7 نوامبر 2014 روی پرده سینماها می‌رود. این فیلم را استودیو پارامونت در آمریکای شمالی و استودیو برادران وارنر در سطح بین‌المللی توزیع می‌کند.

نولان که متولد لندن است، در 2002 برای فیلم یادگاری نامزد اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و سال 2011 برای فیلم تلقین/آغاز نامزد جوایز اسکار بهترین فیلم و فیلمنامه غیراقتباسی بود. بی‌خوابی و پرستیژ، بتمن آغاز می‌کند، شوالیه تاریکی و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد  از دیگر فیلم‌های اوست.


 تاريخ ارسال: 1392/5/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.