پرده سینما

مراسم تودیع و معارفه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برگزار خواهد شد

پرده سینما






 

 

 

مراسم تودیع و معارفه وزرای ارشاد و نشست صمیمانه علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی فرهنگ و هنر، فرهیختگان، نویسندگان، اصحاب فکر و اندیشه کشورمان فردا پنجشنبه 31 مردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

مجید صحاف مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس‌ درباره نشست صمیمانه علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی فرهنگ و هنر اظهار داشت: نشست صمیمانه علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی فرهنگ و هنر، فرهیختگان، نویسندگان، اصحاب فکر و اندیشه کشورمان فردا پنجشنبه 31 مردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

صحاف درباره این مراسم عنوان کرد: در ابتدای این برنامه مراسم تودیع و معارفه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم و یازدهم با حضور سید محمد حسینی و علی جنتی و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مراسم از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد، ابراز داشت: معاون اول رئیس‌جمهور، به همراه دو وزیر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند داشت؛ اما در بخش دوم برنامه، اهالی فرهنگ و هنر مواردی را در این مراسم مطرح خواهند کرد.

صحاف در ادامه خاطر نشان کرد: هفت هنرمند در حوزه‌های حوزه تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، کتاب و نشر، سینما، مطبوعات و یک شاعر در حضور وزیر ارشاد انتظارات، دغدغه‌ها و خواست‌های خود را در حوزه‌های مربوطه بیان می‌کنند.

وی ضمن اشاره به برخی نام‌ها ادامه داد: حجت الاسلام سیدمحمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات در حوزه مطبوعات، نادر قدیانی در حوزه نشر، غلامحسین امیرخانی در حوزه تجسمی، ایرج راد در حوزه تئاتر و... از جمله سخنرانان این مراسم خواهند بود.

این مراسم فردا و از ساعت 17:30 در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1392/5/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.