پرده سینما

اسعدیان درباره‌ برخی حواشی برگزاری یک انتخابات سینمایی توضیح داد

پرده سینما






 

 

 

رئیس کانون کارگردانان سینما گفت: منوچهر هادی و عباس رافعی طی تماسی اعلام کردند که عضو تشکل دیگری با عنوان کانون کارگردانان که چندی قبل مجمع آن برگزار شد‌، نیستند.

 

همایون اسعدیانهمایون اسعدیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نامه‌ای که چندی قبل به برخی از کارگردانان سینما ارسال و اعلام شده بود که عضویت آن‌ها در کانون کارگردانان خانه سینما منتفی است، با بیان اینکه این موضوع در یکی از رسانه‌ها به شکل نادرستی منعکس شد در حالی که ما علاقه‌ای نداشتیم آن را رسانه‌ای کنیم، اظهار کرد: پس از آنکه برای حدود 20 نفر از کارگردانانی که اعلام شده بود در مجمعی تحت عنوان کانون کارگردانان حضور داشته‌اند، نامه منتفی بودن عضویتشان در کانون کارگردانان خانه سینما ارسال شد، تعدادی از آن‌ها با من تماس گرفتند و گفتند که از محتوای آن برنامه اطلاعی نداشتند و در آن تشکل عضویتی ندارند.

اسعدیان ادامه داد: در چند روز گذشته علاوه بر شهرام شاه‌حسینی ،‌ منوچهر هادی نیز با من تماس گرفت و گفت که با وجود شرکت در آن جلسه، به محض آغاز زمان انتخابات، جلسه را ترک کرده است و او هم عضو آن تشکل نیست.

وی با اشاره به اینکه آن جلسه با عنوان کانون کارگردانان بسیار سربسته برگزار شده بود و حاضران اطلاع دقیقی از کیفیت محتوایی آن نداشتند، افزود: نکته جالب این است که از حضور افرادی در این مجمع نام برده شده که یا اصلا حضور نداشته‌اند یا عضو کانون کارگردانان خانه سینما نیستند.

اسعدیان درپایان گفت: همچنین اعلام شده بود تعدادی از کارگردانان مانند عباس رافعی وکالتی اعلام حضور کرده‌اند که ما برای او نیز نامه‌ی منتفی بودن عضویتش در کانون کارگردانان خانه سینما را فرستادیم، اما از همین طریق از او عذرخواهی می‌کنم، چون او در تماسی با من اعلام کرد که در این باره اطلاعات غلط منتشر شده و او هیچ وکالتی را به کسی برای حضور در جلسه نداده است.

چند هفته‌ قبل با وجود کانون کارگردانان سینما، تعدادی از کارگردانان دیگر مجمعی را برای تشکیل کانون کارگردانان تشکیل دادند.


 تاريخ ارسال: 1392/5/30
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.