پرده سینما

روابط عمومی وزارت ارشاد در خصوص بیانیه خانه اصناف سینما اطلاعیه صادر کرد

پرده سینما






 

 

 

مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی بیانیه‌ اعتراضی خانه سینمای ایرانیان (صنوف قانونی) مبنی بر عدم شرکت در مراسم تودیع و معارفه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش فارس، در متن اطلاعیه مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: به دنبال انتشار اطلاعیه اصناف قانونی شده توسط وزارت ارشاد و جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران در خصوص عدم حضور اعضای این تشکل صنفی در مراسم دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر، به اطلاع می‌رساند که دیدار با تمامی تشکل‌های صنفی، انجمن‌ها و نهادهای فعال و تاثیرگذار در تحولات حوزه فرهنگ و هنر (سینما، مطبوعات، هنرهای تجسمی، تئاترو...) و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان ، اولویت برنامه‌های مقام عالی وزارت می‌باشد و ایشان در این خصوص بسیار مصمم و جدی بوده و هیچ عاملی نمی‌تواند ایشان را در تحقق این مهم متوقف نماید.

بر همین اساس به دنبال تقاضای اصناف قانونی شده توسط وزارت ارشاد و جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران برای دیدار با وزیر محترم وقت ملاقاتی در هفته آینده برای بررسی و حل مشکلات آنان در تقویم کاری ایشان گنجانده شده است. طبیعی است که اختصاص زمان برای این دیدار در اولین هفته کاری با توجه به حجم بالای تقاضاها و فشردگی برنامه‌های ایشان ممکن نبود.

بدیهی است تحقق عدالت فرهنگی و دستیابی به اقتدارو استقلال مورد نظر مقام معظم رهبری جز با همیاری، همدلی، وحدت و همراهی همه فرهنگ دوستان، فرهیختگان، علاقه مندان و صاحبان فکر و اندیشه میسر نمی­گردد.


 تاريخ ارسال: 1392/5/31
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.