پرده سینما

هیئت‌ انتخاب و داوری بخش ویدئو و پویانمایی جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

پرده سینما






 

 

 

هیئت انتخاب و داوری بخش ملی ویدئو و پویانمایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

 

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، طی حکمی از سوی سیداحمدمیرعلایی دبیر جشنواره، حبیب‌الله بهمنی (کارگردان)، سیروس حسن‌پور (کارگردان)، پوران درخشنده (کارگردان)، علی زارعان (مدیر تلویزیونی) و محمدعلی صفورا (کارگردان) به عنوان اعضای هیئت انتخاب و داوری بخش ملی ویدئو و پویانمایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

بنا بر این گزارش، 20 شهریور آخرین مهلت دریافت آثار در این بخش اعلام شده است.

بر اساس مقررات جشنواره بیست و هفتم، امسال در بخش مسابقه آثار ویدئویی (بلند وکوتاه) شش پروانه زرین و در بخش مسابقه آثار پویانمایی، 4 پروانه زرین اهدا خواهد شد.

حبیب الله بهمنی دارای مدرک کارشناسی سینما با گرایش کارگردانی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر است که فیلم‌های راننده سفیر، مروارید سیاه، تارهای نامرئی، زندانی 707، شب کایت‌ها و سیب و سلما را در کارنامه کارگردانی خود دارد.

سیروس حسن پور دانش آموخته مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی است. غاز مهاجر، دهقان فداکار، قطار کودکی، چوپان دروغگو، تصمیم کبری و مروارید از فیلم‌های بلند سینمایی حسن‌پور هستند که آثارش در جشنواره‌های داخلی و خارجی مورد توجه قرار گرفته‌اند.

پوران درخشنده دانش‌آموخته دانشکده صداوسیما در سال 1354 است که علاوه بر فیلم‌های مستند و تلویزیونی متعدد، فیلم‌های بلند سینمایی رابطه، پرنده کوچک خوشبختی، عبور از غبار، زمان از دست رفته، عشق بدون مرز، شمعی در باد، رویای خیس، بچه‌های ابدی، خواب‌های دنباله دار و هیس دخترها فریاد نمی‌زنند را در کارنامه سینمائی خود دارد.

علی زارعان دانش آموخته ادبیات است که کار خود را از واحد طرح و برنامه گروه کودک شبکۀ یک و مرکز تحقیقات صدا و سینما شروع کرده به دلیل علاقه‌اش به ادبیات، نویسند‏گی بسیاری از برنامه‌های ترکیبی موفق سیما را در کارنامه دارد. رنگین کمان، نردبان، تماشاخانه، تن تن کارتون و بچه‌های دیروز از جمله کارهایی است که زارعان طرح یا تهیه آن را برعهده داشته است. او در سال‌های گذشته به عنوان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه تهران فعالیت پرباری داشت و امسال به عنوان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو (شبکه کودک) حکم گرفته و فعالیت خود را متمرکز این گروه سنی کرده است..

محمدعلی صفورا صفورا، دانش آموخته کارگردانی سینما و انیمیشن و دکترای پژوهش هنر است که علاوه بر فعالیت‌‌های دانشگاهی بیش از 20 سال در زمینه سینمای کوتاه و انیمیشن فعالیت داشته است. او عضو هیئت علمی گروه انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس، داور و برگزیده چندین جشنواره ملی و بین المللی است.

بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام و یاد پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی تمام کودکان دنیا از 15 تا 19 مهر ماه با حضور گسترده هنرمندان داخلی و خارجی در اصفهان برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.