پرده سینما

دبیران مسابقه مواد تبلیغاتی جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

پرده سینما






 

 

 

مسابقه عکس و پوستر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است. این مسابقه ویژه عکسهای گرفته شده از صحنه و پشت صحنه فیلمهای سینمایی است که توسط عکاسان حرفه ای سینما گرفته می شود.

 

جشنواره فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری جشنواره، این بخش که امسال برای سومین سال متوالی به عنوان یکی از بخشهای رقابتی جشنواره در حال برگزاری است با هدف ایجاد انگیزه های حرفه ای و ارتقای سطح کیفی مواد تبلیغی فیلمهای سینمای کودک برگزار می شود.

مهدی دل‌خواسته و آرش صادقی دبیران این بخش هر دو از عکاسان حرفه ای سینما هستند که امسال نیز مانند دو دوره قبلی مسئولیت اجرای این مسابقه را به عهده گرفته اند.

دبیران این بخش روز گذشته اعلام کردند به زودی با معرفی هیات داوری، داوری این بخش آغاز خواهد شد و جوایز برندگان در آیین گشایش جشنواره در اصفهان به منتخبین اهداء می شود. گفتنی است در صورت موافقت هیات اجرایی جشنواره، قرار است امسال از یک هنرمند عکاس پیشکسوت نیز تقدیر به عمل آید. مهلت ارسال آثار برای این بخش تا اول مهر خواهد بود.

بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.