پرده سینما

الفت: بخش جلوه‌گاه امید در جشنواره فیلم کودک امسال رونقی مضاعف خواهد داشت

پرده سینما






 

 

 

جلوه‌گاه امید، عنوان یکی از بخشهای جنبی جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان است که همه ساله با حضور داوران منتخب سازمان ها و نهادها در کنار بخشهای رقابتی اصلی برگزار می شود.

 

جشنواره بین المللی فیلم کودکبه گزارش سایت پرده سینما و اعلام ستاد خبری، علی الفت دبیر بخش جلوه گاه امید با اشاره به اهمیت حضور سازمان ها و نهادها به عنوان حامیان این بخش از جشنواره اعلام کرد: پس از اعلام فراخوان این بخش در پایگاه اینترنتی جشنواره بیست و هفتم و انجام مکاتبات و رایزنی گسترده با سازمان‌ها، نهادها و ارگان های مختلف تا کنون دوازده سازمان برای حضور در این بخش اعلام آمادگی و داوران منتخب خود را معرفی کرده اند. همچنین تعدادی از سازمان ها نیز در حال بررسی هستند و احتمالاً به تعداد حاضران در این بخش افزوده خواهد شد.

الفت افزود: داوری فیلمها توسط داوران معرفی شده اوایل مهرماه در تهران و در سالن نمایش فیلم بنیاد سینمایی فارابی انجام خواهد شد، و اهدای جوایز نیز با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری در اصفهان انجام خواهد شد.

گفتنی است سازمان هایی که تاکنون حضور خود را در بخش جلوه گاه امید قطعی کرده اند عبارتند از:

1 – ستاد اقامه نماز / 2 – سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش / 3 – شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده های شورایعالی انقلاب فرهنگی / 4 – سازمان بسیج جامعه زنان کشور / 5 – انجمن فیلم کوتاه ایران / 6 – بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان / 7 – انجمن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران / 8 – انجمن مدیران تولید سینمای ایران / 9 – موسسه بین المللی سفیران صلح / 10 – کانون ایران نوین / 11 – مجمع هنرمندان خراسان / 12 – بنیاد شهید و امور ایثارگران 

بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری سیداحمد میرعلایی با گرامیداشت مقام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از 15 تا 19 مهر ماه با حضور گسترده هنرمندان داخلی و خارجی در اصفهان برگزار خواهد شد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.