پرده سینما

علیرضا رضاداد مشاور ارشد سازمان سینمایی شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علیرضا رضادادعلیرضا رضاداد با حکمی از دکتر حجت‌الله ایوبی به عنوان مشاور ارشد سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری منصوب شد.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی متن حکم صادر شده به این شرح است:

«نظر به سوابق ارزشمندتان در مدیریت فرهنگی و سینمایی کشور و تجربه‌ای که در این عرصه دارید، به موجب این حکم به سمت مشاور ارشد سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری منصوب می‌شوید.

گذر از چالش‌های کنونی تنها با همفکری و هم‌اندیشی و همراهی همه اهالی پرافتخار سینمایی کشور ممکن است. انتظار می‌رود نشست‌های هم‌اندیشی با مدیران کارآزموده،‌ منتقدان،‌صاحب‌نظران و سینماگران برجسته کشور را به زودی آغاز نمائید. پیشنهاد راهکارهای مناسب برای اصلاح ساختار سینمایی،‌ارتباط منطقی و مفید بین دولت و سینما، حضور موثر سینمایی کشور در عرصه‌های جهانی،‌ایجاد انگیزه‌های مضاعف در بخش خصوصی، شفاف‌سازی حمایت‌های دولتی،‌کمک به تولیدات ارزشمند سینمایی و دیگر مسائل مهم سینمایی کشور از موضوعات مهم این نشست‌ها خواهد بود.

امیدوارم با بهره‌گیری از خردجمعی و هم‌افزایی همه ظرفیت‌های سینمایی کشور بتوانید گام‌های بلندی در جهت اعتلای صنعت سینمایی کشور بردارید. توفیق روز افزونتان را از خداوند متعال خواهانم.»

طبق اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد متولد 1338 تهران و دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی است. در کارنامه حرفه‌ای رضاداد مسئولیت‌هایی چون: مدیر کل تولید، طرح و برنامه و قائم مقام شبکه 2 سیما (سال‌های 73-65)، معاونت تولید مرکز سیما فیلم (سال‌های 78-74) مدیر کل تولید سیما (سال‌های 81-78) مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی (سال‌های 81_85) دبیری جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر (4 دوره) دبیر جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان (4 دوره) دبیرسومین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، مجری طرح فیلم محمد(ص) و ... به چشم می‌خورد.


 تاريخ ارسال: 1392/6/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.