پرده سینما

خانه سینما در روز ملی سینما طی مراسمی رسماً بازگشایی می شود

پرده سینما






 

 

 

خانه سینما، مقارن با روز ملی سینما 21 شهریور به دست دکتر حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و با همراهی جمعی از چهره‌های صاحب نام سینمای ایران بازگشایی می‌شود.

 

خانه سینمابه گزارش ایسنا، در متن خبر رسمی اعلام شده از سوی روابط عمومی سازمان سینمایی آمده است: «در دیدارهای جداگانه‌ای که دکتر حجت الله ایوبی با طیف‌های مختلف سینمایی و غیر سینمایی داشت، بر عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازگشایی خانه سینما توسط دولت جدید و از سرگیری مجدد فعالیت‌های صنفی سینمایی تأکید کرد.

 

سازمان سینمایی ضمن تشکر از همراهی و همدلی خانواده ارجمند سینمای ایران و نیز جامعه رسانه‌ای که طی دو سال اخیر پیگیر حل مشکل خانه سینما بودند به اطلاع می‌رساند رئیس سازمان سینمایی صبح روز پنجشنبه 21 شهریور ساعت 11:30 در محل تالار اجتماعات خانه سینما با برگزاری نشستی خبری پاسخگوی سئوالات نمایندگان رسانه‌های جمعی خواهد بود و درباره نحوه برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و نیز برگزاری انتخابات پیش‌رو سخن خواهد گفت.

 

گفتنی است هرگونه گمانه‌زنی و اظهار نظر غیر رسمی در خصوص موضوع بازگشایی خانه سینما نادرست بوده و اطلاعات صحیح و شفاف در این مورد، روز پنج‌شنبه 21 شهریور و در جریان برگزاری نشست خبری یاد شده مطرح خواهد شد.»


 تاريخ ارسال: 1392/6/19
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>بهروز معاونیان:

امید وارم که این دفعه بتونیم همه به کمک هم مشکلات خانه سینما را حل و فصل بکنیم...

2+0-

سه‌شنبه 19 شهريور 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.