پرده سینما

واکنش رییس کمپانی ممنتو برای «گذشته» در اسکار ۲۰۱۴

پرده سینما









رئیس کمپانی ممنتو فیلم فرانسه ابراز امیدواری کرد، فیلم گذشته، نماینده ایران در جوایز اسکار در بخش‌های مختلف این رویداد معتبر سینمایی به موفقیت برسد.

 

نمایی از فیلم گذشتهبه گزارش ایسنا، الکساندر مالت گای، مدیر کمپانی ممنتو فیلم فرانسه که تهیه و تولید فیلم جدید اصغر فرهادی را برعهده داشته است، ابراز امیدواری کرد که این فیلم در بخش‌های مختلف اسکار امسال به موفقیت دست یابد.

وی اظهار کرد: تصمیم ایران برای معرفی گذشته به اسکار خارجی در بخش فیلم‌های غیرانگلیسی کار را برای کمپانی سونی (توزیع‌کننده این فیلم در آمریکا) آسان کرده و شانس گذشته را برای کسب موفقیت در دیگر بخش‌های اسکار از جمله بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد هموار می‌کند.

به گزارش اسکرین دیلی، رییس کمپانی ممنتو همچنین کیفیت بالای فیلم، کسب جایزه از جشنواره امسال کن توسط برنیس بژو و موفقیت قبلی فرهادی در کسب اسکار خارجی با فیلم جدایی نادر از سیمین را از جمله عواملی دانست که همگی می‌توانند نقش مهمی در موفقیت گذشته در اسکار 2014 داشته باشند.

ایران سال گذشته فیلم یه حبه قند ساخته رضا میرکریمی را برای معرفی به اسکار انتخاب کرد، اما به دلیل ساخت فیلم ضداسلامی معصومیت مسلمانان اسکار 2013 را تحریم کرد.


 تاريخ ارسال: 1392/7/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.