پرده سینما

فیلم جدید آنجلینا جولی در استرالیا ساخته می‌شود

پرده سینما









فیلمبرداری فیلم زندگی‌نامه‌ای نشکسته درباره لویی زامپرینی قهرمان جنگ اواخر اکتبر آغاز می‌شود.

 

آنجلینا جولیبه گزارش خبرآنلاین، آنجلینا جولی فیلم نشکستهUnbroken») تولید شرکت یونیورسال را در ایالت‌های نیو ساوت ولز و کوئینزلند در استرالیا کارگردانی می‌کند.

این بازیگر و کارگردان اوایل سپتامبر به هر دو ایالت رفت و لوکیشن‌های فیلم جدید خود را انتخاب کرد.

نشکسته با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته لورا هیلنبرند (سیبیسکت: یک افسانه آمریکایی) ساخته می‌شود. این کتاب سال 2010 منتشر شد و 14 هفته در نیویورک تایمز در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها بود. 

داستان درباره لویی زامپرینی ورزشکار شرکت‌کننده در المپیک و قهرمان جنگ است که در جنگ جهانی دوم از یک سانحه هوایی جان سالم به در برد و 47 روز را روی یک کَلَک گذراند. در نهایت ژاپنی‌ها او را به دام انداختند و به یک اردوگاه زندانیان جنگی فرستادند.

نشکسته در سیدنی، لوکیشن‌هایی در نیو ساوت ولز و استودیو ویلیج ردشو و گولد کوست فیلمبرداری می‌شود. فیلمبرداری 21 اکتبر آغاز خواهد شد.

جک اوکانل در فیلم نقش زامپرینی را بازی می‌کند. گارت هدلوند، دونال گلیسن، فین ویتراک و الکس راسل دیگر بازیگران «نشکسته» هستند. جولی این پروژه را با همکاری متیو بائر و اروین استاف تهیه می‌کند.

نشکسته قرار است کریسمس 2014 در آمریکا اکران شود. این فیلم پس از در سرزمین خون و عسل در 2010 دومین تجربه کارگردانی جولی است.


 تاريخ ارسال: 1392/7/9
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>ماهان:

آنجلینا رسیده به ته خط... پایان. دوران پایانش آغاز شده

0+0-

سه‌شنبه 9 مهر 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.