پرده سینما

رابرت دنیرو به پیشنهاد تهیه‌ یک فیلم موزیکال جواب مثبت داد

پرده سینما






 

 

 

رابرت دنیرو بازیگر مشهور سینمای جهان به پیشنهاد تهیه‌کنندگی یک فیلم موزیکال روی خوش نشان داد.

 

رابرت دنیروبه گزارش مهر به نقل از انترتینمنت تونایت، رابرت دنیرو بازیگر مشهوری که برای بازی در نقش ویتوریو کارلئونه در پدرخوانده 2 و جیک لاتا در گاو خشمگین شهرتی جهانی دارد، به پیشنهاد تهیه‌کنندگی یک فیلم موزیکال پاسخ مثبت داده است.

رابرت دنیرو در یک مصاحبه ویژه که با این سایت انجام داد درباره درست بودن این خبر گفت: چرا که نه؟

او افزود: شما هیچ وقت نمی دانید چه می شود تا وقتی که جلو بروید. انجام چنین کاری خیلی مفرح است و البته کار ساده‌ای هم نیست.

این فیلم موزیکال داستانی است که نمایشنامه‌نویس و کارگردان انگلیسی بن التون آن را با مجموعه‌ای از ترانه‌های گروه کویین نوشته است.

دنیرو به عنوان یکی از علاقه مندان به موسیقی راک می گوید این پروژه چیزی است که مدتها به عملی شدنش علاقه داشت. وی گفت: من خیلی هیجانزده هستم. حضور جین (روزنتال) به عنوان دستیار تهیه‌کننده به دلیل علاقه و اشتیاق او خیلی مهم بود و من گفتم بگذار جلو برویم! موسیقی عالی است.

این فیلم داستان موزیکالی است که بر گروهی از بوهمیایی‌هایی که با افکار معمول جامعه برای احیای بیان آزاد درمی‌افتند، متمرکز است. گفته شده فیلم ما شما را به تکان در می آوریم با بازی برایان جاستین کروم و رودی لوییس ساخته می شود.

گروه انگلیسی کویین قرار است 15 اکتبر نیز راهی آمریکا شود و در بالتیمور به اجرای کنسرت بپردازد. 

هفته پیش اعلام شده بود دنیرو جای جیمز گاندولفینی فقید را در سریال اچ.بی.او می گیرد و پذیرفته است تا در نقشی که قرار بود او ایفا کند، جایگزین وی شود. این بازیگر مشهور برای بازی در فیلم خانواده با حضور میشل فایفر که یک کمدی جنایی به کارگردانی لوک بسون نویسنده و کارگردان فرانسوی است و از  13 سپتامبر (22 شهریور) اکران ‌شد، با تحسین منتقدان روبه رو شده است.

به زودی فیلم جدید او با عنوان آخرین وگاس با بازی بازیگران کهنه کاری چون مورگان فریمن، مایکل داگلاس و کوین کلاین راهی سینماها می شود. هر چند سازندگان فیلم ابتدا قصد داشتند این فیلم را نزدیک کریسمس و در تاریخ 20 دسامبر اکران کنند، اما اکنون اعلام شده که این فیلم اول نوامبر به نمایش در می آید.


 تاريخ ارسال: 1392/7/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.