پرده سینما

مجمع عمومی خانه سینما۱۵ دی ماه برگزار می‌شود

پرده سینما






 

 

 

اساسنامه خانه سینما بعد از تصویب در جلسه با حضور نمایندگان صنوف خانه سینما برای تایید و تصویب وزارت ارشاد به این وزارتخانه ارسال شده است.

 

خانه سینمااساسنامه خانه سینما برای تصویب به وزارت ارشاد ارسال شد و مجمع عمومی بعدی خانه سینما بر اساس اساسنامه جدید برگزار می‌شود.

فرهاد توحیدی سخنگو و رئیس هیئت مدیره خانه سینما در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب افزود: بعد از تصویب اساسنامه خانه سینما در جلسه با حضور نمایندگان صنوف این اساسنامه برای تایید و تصویب وزارت ارشاد به این وزارتخانه ارسال شده است. ارشادبعد از تصویب آن را برای ثبت در ثبت شرکتها ارسال می کند.

وی ادامه داد:همچنین مجامع عمومی صنوف مختلف در حال برگزاری است و بعد از پایان برگزاری این مجامع مجمع عمومی خانه سینما با هدف انتخاب هیئت مدیره جدید برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بعضی از این صنوف قبل از این مجمع عمومی خود را برگزار کردند که باید نتایج آن را به ما اعلام کنند. و اعلام کنند که مجمع خود را چه زمانی برگزار کردند وآخرین اصلاحات چه بوده است؟

توحیدی ادامه داد:براساس آنچه که اعلام شده از آنجا که مجمع عمومی خانه سینما 15 مهرماه برگزار شد باید مجمع عمومی بعدی با هدف انتخاب هیئت مدیره جدید 15 دی ماه برگزار شود.


 تاريخ ارسال: 1392/8/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.