پرده سینما

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران هم به جشنواره فیلم صد پیوست

پرده سینما






 

 

 

نشست مشترک رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران و ستاد برگزاری نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای در محل مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری برگزار شد.

 

به گزارش سایت پرده سینما در این نشست علی قربانی مدیر مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری و دبیر اجرایی این جشنواره با ارائه گزارشی از روند برگزاری دوره های گذشته جشنواره، اهداف و چشم انداز حوزه هنری و تاکید بر تولیدات سینمایی 100 ثانیه ای با موضوع سینمای اخلاق، اظهار داشت: جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای بهترین مکان برای حمایت از تولیدات موجز و تاثیرگذار کوتاه در زمینه ترویج و گسترش اخلاق و رفتارهای انسانی است که نهادها و سازمان ها بنا به ماموریت خود می توانند در تولید آثار مشارکت کرده و سهم به سزایی در آموزش و ترویج این نوع نگاه ایفا نمایند.

دکتر مظفر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز با ابراز خرسندی از وجود چنین جشنواره های تاثیرگذاری در جامعه خاطرنشان کرد: همانند دوره های گذشته این سازمان آمادگی دارد نسبت به تولید فیلم های 100 ثانیه ای با موضوع اخلاق در رابطه با فعالیت های هلال احمر اقدام نماید.

وی تاکید کرد: قطعاً به دنبال درج آرم و نشان در تبلیغات و گردهمایی ها نیستیم.

وی با بیان اینکه از معرفی سازمان امداد و نجات به عنوان حامی تولیداتی از این دست استقبال خواهیم کرد، ادامه داد: آمادگی داریم در صورت تشخیص ستاد برگزاری، به فیلمسازانی که با موضوعات مرتبط با امداد و نجات فیلم تولیدکرده اند جوایز ویژه ای اختصاص دهیم و از تولیدات بعدی این فیلمسازان حمایت کنیم.

دکتر مظفر افزود: خاطرات و اتفاقات بسیاری در این سازمان ثبت شده است که هر کدام می تواند ایده ای برای یک اثر 100 ثانیه ای آموزنده و اخلاق مدار باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که تفاهم و همکاری با جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای گسترده تر و دائمی باشد تا انشاا... در دوره های آینده شاهد بخش ویژه ای از تولیدات مرتبط با سازمان امداد و نجات باشیم.

نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای با محوریت اخلاق 7 تا 9 اسفندماه در تهران برگزار می شود و مهلت ارسال اثر به این جشنواره 5 دی ماه اعلام شده است


 تاريخ ارسال: 1392/8/27
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.