پرده سینما

نامزدهای اولیه جایزه سزار معرفی شدند؛ گلشیفته فراهانی کاندید بهترین بازیگر برای «سنگ صبور» شد

پرده سینما






 

 

 

امروز دوشنبه، 18 نوامبر آکادمی سزار برای سی و نهمین دوره خود، اسامی 32 بازیگر جوان دختر و پسر را که از آنان با عنوان امیدهای جوان سینمای فرانسه نام برده می شوند، اعلام کرد.

 

 به گزارش بانی فیلم، در این  فهرست اولیه نام 16 بازیگر زن قرار گرفته که در بین آنان از گلشیفته فراهانی نیز برای بازی در فیلم سنگ صبور هم نام برده شده است. این برای دومین بار است که نام این بازیگر به این لیست راه می یابد.  فراهانی برای حضور در سنگ صبور ساخته عتیق رحیمی که محصول مشترک فرانسه و آلمان است کاندیدای سزار شده.

 از سوی دیگر نام پولین بورلت بازیگر جوان فیلم فرانسوی گذشته ساخته اصغر فرهادی نیز جزو نامزد های اولیه سزار دیده می شود . از دیگر بازیگرانی که در این فهرست قرار دارند می توان به آدل اگزارشوپولس بازیگر فیلم  زندگی آدل ساخته عبدالطیف کشیش  اشاره کرد که رقیب سرسختی برای سایر نامزدهاست.

در این لیست اولیه نامزد ها، همچنین 16 بازیگر مرد نیز وجود دارد که در هر رشته در نهایت 5 نفر نامزد نهائی در اوائل ژانویه  اعلام می شوند.

برندگان جایزه سزار در مراسمی که در 28 فوریه 2014 در محل تئاتر شاتله در شهر پاریس برگزار می شود معرفی  خواهند شد.

گفتنی است برندگان جوایز سزار توسط 4381 نفر از دست اندرکاران  حرفه ای  سینمای فرانسه انتخاب واعلام  می شود.سزارفرانسوی ها مانند جایزه اسکار است و از طریق رای گیری میان اعضای آکادمی نفرات برگزیده معرفی می شوند.


 تاريخ ارسال: 1392/8/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.