پرده سینما

مهدی فخیم زاده از عضویت در کانون کارگردانان سینمای ایران استعفا داد

پرده سینما






 

 

 

حضور مهدی فخیم زاده در انتخابات مجمع فیلمسازان سینمای ایران مهم ترین اتفاق شنبه بود.

 

مهدی فخیم زاده حضور مهدی فخیم زاده در انتخابات مجمع فیلمسازان سینمای ایران مهم ترین اتفاق شنبه بود. مهم از آن جهت که شرط حضور او در شورای مرکزی مجمع، استعفایش از شورای مرکزی کانون کارگردانان بود. این اتفاق شنبه شب رخ داد و مهدی فخیم زاده با اعلام خبر استعفایش از شورای کانون کارگردانان، آب پاکی را روی دست دیگر اعضای کانون ریخت تا خودش را از حواشی احتمالی دور کند. حواشی که طی چند هفته گذشته باعث شد شورای مرکزی کانون حتی برای انتخاب رئیس به سختی به تفاهم برسند.

با استعفای مهدی فخیم زاده اولین عضو علی البدل -که البته تعداد آرایش با محمد رضا هنرمند برابر بود- مازیار میری به شورای مرکزی کانون راه یافت تا کفه ترازو به سمت فیلمسازان نزدیک به حوزه هنری سنگین تر شود.

مجمع فیلمسازان سینمای ایران شنبه شب اعضای شورای مرکزی خود را انتخاب کرد. در این نشست علیرضا داود نژاد، مهدی فخیم زاده، محسن امیر یوسفی، علی ژکان، کامران قدکچیان، مجید قاری زاده و محمد احمدی بعد از پایان رای گیری به عنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند. البته داود نژاد و امیر یوسفی بیشترین رای را در میان نامزدها به دست آوردند. هم چنین مهرداد فرید و اصغر هاشمی به عنوان اعضای علی البدل، منوچهر مصیری به عنوان بازرس و مجید جوانمرد به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند. با این حساب شورای مرکزی مجمع فیلمسازان با تغییر و تحولاتی دور جدید فعالیت های خود را آغاز می کند. کامران قدکچیان، علی ژکان، محسن امیر یوسفی و محمد احمدی اعضای جدید شورای مرکزی نسبت به دوره قبل هستند.


 تاريخ ارسال: 1392/9/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.