پرده سینما

فرشته طائرپور رئیس کانون تهیه‌کنندگان فیلم ایران شد

پرده سینما






 

 

 

هیئت مدیره کانون تهیه کنندگان فیلم ایران به اتفاق آرا، فرشته طائرپور را به عنوان رییس، تقی علیقلی‌زاده را به عنوان نایب رییس و علی آشتیانی‌پور را به عنوان خزانه‌دار برگزید.

 

فرشته طائرپوربه گزارش فارس، اولین نشست کانون تهیه‌کنندگان فیلم ایران روز چهارشنبه، 13 آذر ماه با حضور اعضای جدید هیئت مدیره، بازرس و اعضای کمیته داوری و عضویت کانون برگزار و در آن از زحمات منوچهر محمدی که طی هفت سال گذشته ریاست کانون را بر عهده داشت، قدردانی شد.

بر اساس آخرین انتخابات مجمع عمومی عادی فوق‌ العاده کانون تهیه‌کنندگان فیلم ایران که در تاریخ پنجم آذر ماه سال جاری با حضور اکثریت قاطع اعضاء و نماینده هیئت مدیره خانه سینما (فرهاد توحیدی) و بازرس شورایعالی تهیه‌کنندگان (عبداله اسفندیاری) برگزار شد، فرشته طائرپور، منوچهر شاهسواری، تقی علیقلی زاده، علیرضا شجاع نوری، علی آشتیانی‌پور، ناصر عنصری و جهانگیر کوثری به عنوان اعضای هیئت مدیره، مجتبی فرآورده و حبیب الهیاری به عنوان بازرس و منوچهر محمدی، ایرج تقی‌پور و دکتر محمدعلی حسین نژاد به عنوان اعضای کمیته داوری و عضویت انتخاب شدند.

کانون تهیه‌کنندگان فیلم ایران، از تشکل‌های عضو شورایعالی تهیه‌کنندگان (تنها تشکل تهیه‌کنندگی عضو خانه سینما) است که اعضای آن‌را 66 نفر از تهیه‌کنندگان و تهیه‌کننده کارگردانان سینمای ایران تشکیل می‌دهند.


 تاريخ ارسال: 1392/9/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.