پرده سینما

استقبال هنرمندان از بخش مواد تبلیغاتی جشنواره فجر

پرده سینما








پوستر سی و دومین جشنواره فیلم فجرمدیر بخش مواد تبلیغاتی گفت که تحویل مجموعه های عکس، پوستر فیلم، گرافیک محیطی  و آنونس و تیزر تا پایان روز پنجم دی ماه امکان پذیر است.

به گزارش مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره فیلم فجر، ایرج تقی پور مدیر بخش مواد تبلیغاتی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر،  با بیان اینکه 95 درصد آثار این بخش (مواد تبلیغی فیلم هایی که طی یک سال گذشته به نمایش عمومی درآمده اند) به دبیرخانه جشنواره رسیده است، گفت: آثار ارسال شده در بخش‌های عکس فیلم، پوستر، تیزر و آنونس در جشنواره با هم به رقابت می پردازند.

وی درباره نمایش آثار بخش مواد تبلیغاتی در ایام جشنواره گفت: دو نمایشگاه از آثار شرکت‌کنندگان در این بخش در برج میلاد و چهار گالری خانه هنرمندان تهران برگزار خواهد شد.

تقی پور در رابطه با اعلام نتایج برگزیدگان این بخش گفت: پس از بررسی آثار توسط کمیته انتخاب و انجام داوری، آثار برگزیده در روز افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: از ابتدا که این مسابقه طراحی شد هدف، ارتقای سطح کیفی تبلیغات در سینما بود. اما چون این مسابقه در ادوار مختلف به طور دائم برگزار نشد و در برگزاری‌اش توقف داشت تأثیرات محدودی به همراه داشته اگر مسابقه به طور متداوم برگزار شود، شاهد تأثیر بیشتری از آن خواهیم بود.

تقی پور در رابطه با  انتخاب داوران جشنواره سی و دوم  هم گفت: تمام تلاش ما این بود که بتوانیم از افرادی در هئیت انتخاب و داوری استفاده کنیم که تجربه های لازم و نواوری در کارنامه هاشان به چشم خورده باشد تا دراین بخش از سطح کیفی خوبی برخوردار باشیم.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را پایان هفته اول دی اعلام کرد و از مطلع بودن تمام طراحان، گرافیست ها، عکاسان و سازندگان تیزر و آنونس سال گذشته خبرداد تا همه بتوانند در بخش مسابقه مواد تبلیغاتی سی و دومین دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر شرکت کنند.

شایان ذکر است، اولین دوره مسابقه مواد تبلیغاتی درسال ۶۵  همزمان با پنجمین دوره فیلم فجر با مدیریت  ایرج تقی پور و همراهی آقایان حسین خسروجردی و دکتر حبیب الله صادقی برگزارشد.

داوران مسابقه هم از  میان هنرمندان عکاس، کارگردان، پخش‌کننده، سینمادار و دیگر کارشناسان هنری انتخاب می‌شوند.  امسال هم، در این بخش ابراهیم حقیقی رئیس انجمن طراحان گرافیک ایران، محمد آلادپوش فیلمبردار سینما، بهرام جلالی عکاس فیلم و مدیر تولید سینما و مجموعه های تلویزیونی، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینما شهر و  شهرام مکری کارگردان، جشنواره فیلم فجر  را به عنوان داور بخش مسابقه مواد تبلیغاتی همراهی می کنند.

تقی پور امیدوار  است که، تداوم برگزاری بخش مواد تبلیغاتی به عنوان بخش جانبی جشنواره فیلم فجر، به رشد سینمای ایران در این زمینه کمک کند.

 


 

 


 تاريخ ارسال: 1392/10/4
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.