پرده سینما

«اشباح» داریوش مهرجویی به پایان می رسد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داریوش مهرجوییجهانگیر کوثری خبر داد که فیلمبرداری اشباح داریوش مهرجویی تا 12 دی ماه در کرج تمام می‌شود و فیلم قطعا به جشنواره‌ی فیلم فجر می‌رسد.

کوثری در گفتگو با ایسنا، اعلام کرد که همزمان با فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری به ترتیب توسط حسن حسن‌دوست و امیرحسین قاسمی در استودیو «روشنا» در حال انجام است.

به گفته‌ی او، نسخه‌ی راف کات فیلم اشباح به هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر ارایه شده است و پس از پایان فیلمبرداری،نسخه‌ی نهایی تحویل داده خواهد شد.

کوثری در پاسخ به اینکه آیا سرعت آماده کردن فیلم برای ارایه به جشنواره‌ی فیلم فجر به کیفیت کار لطمه نمی‌زند؟ گفت: با همان برآورد زمانی که برای مرحله‌ی فیلمبرداری گذاشته بودیم، کار در حال انجام است و زمان لازم را برای آماده کردن فیلم برای حضور در جشنواره‌ی فجر خواهیم داشت.

او همچنین گفت: سینماهای جشنواره مجهز به سیستم دی سی پی هستند بنابراین طبیعتا مراحل فنی کمتری را برای ارایه‌ی نسخه‌نهایی طی خواهیم کرد.

کوثری همچنین مطرح کرد: فیلم اشباح فیلم متفاوتی خواهد بود که دوستداران مهرجویی در جشنواره‌ی فجر آن را تماشا خواهند کرد.

اشباح جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی است که 2 آذرماه کلید خورد.

در این فیلم که محمود کلاری آن را فیلمبرداری می‌کند، مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی حضور دارند.

در خلاصه‌ی فیلمنامه اشباح آمده است:« تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می‌شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم با تیمسار به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی‌گنجد و...»

اشباح را داریوش مهرجویی و جهانگیر کوثری تهیه می‌کنند.

 

 


 تاريخ ارسال: 1392/10/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.