پرده سینما

عذرخواهی جمال شورجه از رخشان بنی‌اعتماد

پرده سینما








جمال شورجه. عکس از الهام عبدلی. سایت پرده سینماجمال شورجه راهیابی قصه‌ها ی رخشان بنی‌اعتماد به بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فجر را تبریک و بابت بیان مطالبی درباره مجوز نداشتن این فیلم از کارگردان آن عذرخواهی کرد.

این کارگردان سینما و عضو شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در نامه‌ای به ایسنا، خطاب به رخشان بنی‌اعتماد آورده است:

«سرکار خانم بنی‌اعتماد

ضمن عرض تبریک به خاطر حضور فیلم قصه‌ها ی حضرتعالی در بخش مسابقه سینمای ایران که خبرهای آن در منابع خبری منعکس شده است‌، یک عذرخواهی به شما بزرگوار بدهکار شدم و آن اینکه در یکی از سایت‌ها که با بنده در خصوص فیلم‌های غیرمجاز مصاحبه شده بود، اینطور القا شد که فیلم قصه‌ها ی حضرتعالی مجوز نداشته و به بخش مسابقه راه یافته است و حقیر نیز اظهاراتی را در این خصوص و فیلم‌های غیرمجاز که ساخته می‌شوند، بیان کردم.

اما امروز‌، هفتم دی‌ماه مطلع شدم که فیلم قصه‌ها مجوز ویدئویی داشته، طبق ضوابط از فیلتر شورای سه نفره سازمان سینمایی عبور کرده و به دلیل کیفیت سینمایی بالای آن، به شورای پروانه ساخت و هیات انتخاب جشنواره فجر راه پیدا کرده است.

بدین وسیله از حضرتعالی به دلیل اشتباه سهوی حقیر در خصوص اظهارنظر درباره مجوز نداشتن فیلم قصه‌ها عذرخواهی می‌کنم و برایتان آرزوی روزهای خوبی را از خداوند متعال طلب دارم».

لازم به توضیح است شنبه (ششم دی‌ماه) 16 فیلم بخش مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلم‌های اول سی و دومین جشنواره فجر معرفی شدند که قصه‌ها ی رخشان بنی‌اعتماد نیز یکی از این فیلم‌ها بود.


 تاريخ ارسال: 1392/10/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.