پرده سینما

تشکر محسن امیر یوسفی از جعفری‌جلوه

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محسن امیریوسفی سر صحنه آشغال های دوست داشتنیمحسن امیر یوسفی ضمن ابراز خرسندی از اینکه بنیاد سینمایی فارابی تمام اختیارات اش را در فیلم آشغالهای دوست داشتنی به او به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده فیلم واگذار کرده است،گفت: بنیاد فارابی به پیشنهاد بنده، اختیارات صد در صد فیلم را به خودم واگذار کرد.

این کارگردان سینما در گفت‌وگویی با ایسنا، گفت: وقتی آقای جعفری‌جلوه فیلم را دیدند بنده به عنوان کارگردان و یکی از مالکان فیلم پیشنهاد دادم که اختیارات فارابی (به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران فیلم ) به خودم واگذار شود که خوشبختانه روز گذشته این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این پیشنهاد را به دلیل تسریع در جلو رفتن مساله نمایش فیلم در جشنواره‌ی فجر و اکران مطرح کردم تا به عنوان تهیه‌کننده و یکی از مالکان فیلم اختیار بیشتری داشته باشم که روند نمایش فیلم را پیگیری کنم.

امیر یوسفی گفت: البته من به عنوان تهیه‌کننده و با اختیارات کامل همچنان موظف هستم که حافظ منافع مالی خود و بنیاد سینمایی فارابی باشم.

امیریوسفی در پایان گفت: با توجه به اینکه در دوره‌ی قبلی مدیریت فارابی تمام مراحل بازنویسی فیلم‌نامه و مراحل تولید فیلم انجام شده است، پیشنهاد من به جعفری‌جلوه از مدت‌ها قبل بود و ایشان هم استقبال کردند.

او همچنین از اقدام جعفری‌جلوه به عنوان یک اقدام جوانمردانه یاد کرد و گفت: تشکر می‌کنم که باعث شدند مانعی در روند پیگیری‌های من بوجود نیاید! همچنین از طرف خودم و تمام عوامل پروژه‌ای که یک‌سال و نیم بر ساخت این فیلم متمرکز شدم،متشکرم.

امیر یوسفی همچنین گفت: باید از مدیران قبلی فارابی علی رغم تمام اصلاحاتی که به فیلم دادند، به دلیل همراهی و حمایت‌شان تشکر ویژه بکنم.

 

 


 تاريخ ارسال: 1392/10/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.