پرده سینما

«معراجی‌ها» از ۲۳ بهمن اکران می‌شود

پرده سینما






 

 

 

فیلم سینمایی معراجی‌ها ساخته مسعود ده‌نمکی که هفته گذشته به دلیل انفجار در پشت‌صحنه آن در صدر اخبار سینمایی قرار گرفت، از 23 بهمن در سینماهای ایران روی پرده می‌رود.

 

نمایی از فیلم معراجی هامحمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران در گفتگو با مهر گفت: طی صحبت‌ها و درخواستی که هیات مرکزی انجمن سینماداران به دلیل وضعیت نامناسب فروش در سالن‌های سینمایی داشتند، با تهیه‌کننده و کارگردان فیلم معراجی ها و مدیرعامل فیلم‌ایران وارد مذاکره شدیم و با جلب رضایت آنها قرارست این فیلم از 23 بهمن ماه پس از پایان جشنواره فیلم فجر در سینماهای ایران روی پرده برود.

وی با اشاره به حادثه انفجار در پشت‌صحنه این فیلم - سریال که به درگذشت تعدادی از عوامل این پروژه و همچنین مدیرعامل شهرک سینمایی دفاع مقدس منجر شد، افزود: جا دارد ضایعه از دست دادن همکارانمان را در این پروژه به جامعه سینمایی تسلیت بگویم و از همکاری عوامل فیلم برای این اکران تشکر کنم.

صابری در پایان بیان کرد: عمدتا فیلم‌های مسعود ده‌نمکی در سینماهای ایران فروش های میلیاردی و گیشه بسیار خوبی دارند به همین دلیل فکر می‌کنیم نمایش چنین فیلمی می‌تواند سینماها را از رکود نجات دهد.

این کار یک فیلم - سریال است که قرار است مجموعه تلویزیونی آن سال آینده از تلویزیون پخش شود. هفته گذشته برای گرفتن سکانسی از این فیلم در شهرک دفاع مقدس 5 نفر از عوامل پروژه از جمله جواد شریفی راد مدیر جلوه های ویژه دار فانی را وداع گفتند.

پروژه معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه کنندگی سید محمود رضوی است که پیش از 40 بازیگر دارد و قرار است در فرمت یک فیلم سینمایی اکران و پس از آن در قالب یک مجموعه تلویزیونی پخش شود.

درخلاصه داستان معراجی ها چنین آمده است: قراراست تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند که آغاز قصه ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند.

اکبر عبدی، علی صادقی، نیما شاهرخ شاهی، حمید لولایی، رضا رویگری، دانیال عبادی، برزو ارجمند، سیدمهرداد ضیایی، غلامحسین لطفی، مجید شهریاری، اصغر نقی زاده، اسماعیل سلطانیان، بهاره افشاری، مریم کاویانی، لاله صبوری، امیر نوری، کاوه خداشناس، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی و ... در این فیلم بازی می کنند.

فروردین امسال و در اکران نوروزی فیلم رسوایی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی اکران شد که همانند فیلم‌های قبلی این کارگردان فروش خوبی داشت. چند سالی است که ده‌نمکی با فیلم‌های خود و فروش‌های میلیاردی آنها گیشه سینما در ایران را رونق بخشیده است.


 تاريخ ارسال: 1392/10/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.