پرده سینما

پایان مهلت ثبت نام متقاضیان حضور در نمایشگاه تجهیزات سینمایی در آستانه آغاز جشنواره فیلم فجر

پرده سینما






 

 

 

حضور 19 شرکت معتبر در نخستین نمایشگاه تخصصی تولید کنندگان داخلی تجهیزات سینمایی

 

سینکسمهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سینمایی که توسط بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهد شد، به پايان رسيد و حضور 19 شرکت معتبر در حوزه تولید تجهیزات و خدمات سینمایی در اين نمايشگاه که امسال همزمان با جشنواره فيلم فجر برگزار مي‌شود، نهایی شده است.

 

به گزارش  سایت پرده سینما و اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه، نخستین نمایشگاه تجهیزات سینمایی، اتفاق جدیدی که امسال در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رقم خواهد خورد، با پایان مهلت ثبت نام، گامی دیگر در مسیر بنای پلی میان صنعت و هنر برداشته است.

 

بنا بر اين گزارش، با پایان یافتن مهلت ثبت نام، 19 شرکت معتبر در حوزه تجهیزات سینمایی (حرکتی- نوری)، طراحی و تجهیز سالن‌های سینمایی، تولید لوازم و تجهیزات سالن های سینمایی، ارائه خدمات فنی و دیجیتال استودیویی، تولید نرم‌افزارهای سینمایی و... حضورشان را برای شرکت در نخستین نمایشگاه تجهیزات سینمایی نهایی کردند.

 

نخستين نمایشگاه تجهيزات سينمايي در روز جمعه 11 بهمن رأس ساعت 15 کار خود را با حضور این شرکت‌ها در محل برج میلاد تهران آغاز خواهد کرد و 15 بهمن ماه به کار خود پايان خواهد داد.


 تاريخ ارسال: 1392/11/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.