پرده سینما

بعد از «معراجی ها» «نقش نگار» هم وارد جشنواره سی و دوم شد!

پرده سینما






 

 

 

درحالیكه فهرست فیلم های بخش های مختلف جشنواره سی و دوم اعلام شده، روز گذشته شنیدیم فیلم جدید علی عطشانی هم یكی از آثاری است كه در این فستیوال به نمایش در می آید.

 

نمایی از فیلم نقش نگارنقش نگار البته یكی از آثار بحث برانگیز هیئت انتخاب بود. فیلمی كه در نوبت اول، نتوانست حتی یك رای مثبت هیات بازبینی را به دست آورد اما در جمع بندی نهایی ظاهراً 5 رای مثبت داشته. در نهایت نقش نگار به همراه شیار 143 در بخش رزو قرار گرفتند كه فیلم نرگس آبیار توانست وارد بخش مسابقه شود.


در جدول اعلام شده از سوی دفتر جشنواره جای دو فیلم خالی بود و به جای آن
جمله «بعدا اعلام می شود» درج شده بود. یكی از این جای خالی ها قطعاً متعلق به معراجی ها است اما خانه دوم ظاهراً به فیلم علی عطشانی تعلق گرفته است. روزگذشته شنیدیم در كاتالوگ جشنواره سی و دوم نام، عكس و مشخصات فیلم نقش نگار درج شده است. این موضوع البته هنوز رسانه ای نشده است.


اینكه نقش و نگار در كدام بخش جشنواره به نمایش در می آید هنوز مشخص
نشده اما شنیده ها حكایت از حضور این فیلم در بخش سودای سیمرغ دارد.  نقش نگار درباره پسری به نام فرزاد است که بدون هماهنگی پدرش قصد ازدواج با نگار را دارد. رضایت موقت پدر همه چیز را برای مراسم خواستگاری مهیا می‌کند، اما گذشته نگار همه شرایط را دچار تغییر می‌کند. بهرام رادان، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، شیوا خسرو مهر، الهه حصاری و رضا ناجی در این فیلم در کنار ناصر ملک‌مطیعی بازی می‌کنند. این فیلم با سرمایه‌گذاری بابک زنجانی ساخته شده و فیلمنامه نیز توسط مهران کاشانی به نگارش در آمده است.


 تاريخ ارسال: 1392/11/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.