پرده سینما

رئیس سازمان سینمایی ایران با وزیر میراث و فعالیت های فرهنگی و گردشگری ایتالیا در موزه سینما دیدار کرد

پرده سینما






 

 

 

دکتر حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی با ماسیمو برای وزیر میراث، فعالیت های فرهنگ وگردشگری ایتالیا در موزه سینما دیدار کرد.

 

دیدار رئیس سازمان سینمایی با وزیر فرهنگ ایتالیابه گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، در این دیدار که محمد حسن پزشک مدیرعامل موزه سینما نیز ایوبی را همراهی می کرد،به تولیدات مشترک سینمایی بین دو کشور ایتالیا و ایران با توجه ویژه به سینمای مستند و فیلم های کوتاه تاکید شد.

ماسیمو برای در این دیدار همچنین پیشنهاد برگزاری جشنواره های مشترک با موضوع مفهوم فرهنگ وهنر در روزگار کنونی و برداشت جدید ومتقابل جوانان ایرانی و ایتالیایی از فرهنگ در کشور را مطرح کرد که مورد استقبال طرف ایرانی قرار گرفت.

از دیگر محورهای این نشست،همکاری در عرصه فیلمخانه ملی دو کشور،تسهیل در امور دیجیتال کردن سالن های سینمای ایران،برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک و ... بود.

وزیر میراث وفعالیت های فرهنگ و گردشگری ایتالیا در بازدید از موزه سینما، از پیشرفت های کمی و کیفی سینمای ایران ابراز شگفتی و خشنودی کرد.

ایوبی نیز در پایان این نشست و دیدار دوستانه ابراز امیدواری کرد که آرزوی دانته که عاشق -شاعر بلند آوازه ایران- حافظ بود ، با همکاری های مشترک فرهنگی و هنری دو کشور ایران و ایتالیا تحقق یافته و به سر انجام رسد.


 تاريخ ارسال: 1392/11/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.