پرده سینما

«دلتنگی های عاشقانه» و «معراجی ها» به جشنواره فیلم فجر آمدند

پرده سینما






 

 

 

دو فیلم سینمایی دلتنگی‌های عاشقانه به کارگردانی رضا اعظمیان و معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به جشنواره فیلم فجر اضافه شدند.

 

نمایی از معراجی هابه گزارش سایت پرده سینما، در حالی که طی چند روز گذشته اخبار ضد و نقیضی در خصوص اضافه شدن سه فیلم دلتنگی‌های عاشقانه، معراجی‌ها و نقش و نگار به جدول مسابقه سینمای ایران سی و دومین جشنواره فیلم فجر منتشر شده بود سرانجام روابط عمومی جشنواره با اعلام اضافه شدن دو فیلم دلتنگی‌های عاشقانه و معراجی‌ها به شایعات پایان داد.

به گزارش فارس، در ابتدای هفته جاری اخبار مختلفی به نقل ار عوامل فیلم دلتنگی‌های عاشقانه منتشر می‌شد مبنی بر اینکه این فیلم به گفته مسئولان جشنواره به بخش سودای سیمرغ اضافه شده است که این موضوع سرانجام با اعلام جدول نمایش سینماهای مردمی و اضافه شدن نام دلتنگی‌های عاشقانه به فیلم‌های بخش سودای سیمرغ تایید شد.

همچنین اخبار ضد و نقیضی در خصوص عدم حضور معراجی ها در بخش مسابقه سودای سیمرغ و اختصاص سانس ویژه در بخش خارج از مسابقه شنیده می‌شد که روابط عمومی جشنواره در خبری که بامداد روز پنجشنبه و یک روز قبل از مراسم افتتاحیه و دو روز قبل از نمایش فیلم‌ها بر روی سایت خود منتشر کرد، خبر حضور معراجی‌ها در جشنواره را تایید کرد.


 تاريخ ارسال: 1392/11/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.