پرده سینما

تهیه کننده تسویه حساب: مخاطبان از ما بسیار جلوتر هستند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد نیک بین. عکس از خبرگزاری مهرمحمد نیک بین، تهیه کننده فیلم تسویه حساب پرفروش ترین فیلم اکران نوروزی ضمن ابراز رضایت از فروش مناسب فیلم در ایام نوروز خاطرنشان کرد که مخاطبان با فیلم همراه شده و ارتباط گسترده‌ای با آن برقرار کرده اند.

وی درباره استقبال مخاطبان درایام نوروز از این فیلم گفت: فیلم تسویه حساب را خودم در سالنهای مختلف وهمراه با تماشاگران دیدم. در همه سینماها به نظر می رسید که مخاطبان با فیلم همراه می شوند و واکنشهای خوبی نسبت به آن نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: با این‌ که  از امکانات زیادی برای تبلیغات فیلم برخوردار نبودیم ولی تسویه حساب تا امروز توانسته به فروش قابل قبولی دست یابد و در صدر فهرست فروش فیلمهای نوروزی قرار گیرد.

این تهیه کننده افزود: امکاناتی که برای تبلیغات در اختیار داشتیم بسیار محدود بود. بیلبوردهایی که برای فیلم در نظر گرفته شده در موقعیت مناسبی نصب نشدند.همچنین به دلیل محدودیت بودجه به جای استفاده از تیزرهای 30 ثانیه‌ای، تیزرهای 15 ثانیه‌ای  به ما تعلق گرفت در نتیجه این تیزرها از پوشش وقدرت کمتری برخوردارند.

وی بیان کرد: این محدودیتها به فروش فیلم صدمه زد. اما با تمام کمبود امکانات خوشبختانه تسویه حساب توانسته مخاطبان بسیاری را جذب خود کند. بعد از اتمام تعطیلات نوروزی قصد داریم از تبلیغات واطلاع رسانی بیشتری بهره بگیریم. البته  مخاطبان از ما بسیار جلوتر هستند وارتباط گسترده ای با فیلم برقرارکرده اند.

نیک بین درباره قرار دادن محدودیت سنی نمایش برای فیلم تسویه حساب گفت: سن بزهکاری معمولا در نوجوانی وسنین 12_13 سالگی آغاز می‌شود. بهتر بود این فیلم نیز برای همه افراد به نمایش درآید تا نوجوانانی که در سنین بلوغ وبحران قرار دارند با دیدن موقعیتهایی که برای شخصیتهای فیلم به وجود می آید به آگاهی رسیده ودست ازبزهکاری بردارند.

وی ادامه داد: اما وزارت ارشاد اسلامی تصمیم گرفته بود که برای نمایش تسویه حساب محدودیت سنی نمایش قائل شود و ما هم این مسئله را پذیرفتیم. امیدوارم درادامه این فیلم بتواند رضایت کامل مخاطبان را به دست آورد و همچنان در صدرفهرست فروش قرار داشته باشد.

 

منبع: مهر 

 


 تاريخ ارسال: 1389/1/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.