پرده سینما

آمادگی برج میلاد برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر

پرده سینما






 

 

 

فضای پذیرایی از منتقدان، هنرمندان و خبرنگاران به طبقه MZمرکز همایش‌ها منتقل شده و دیگر لازم نیست خبرنگاران و منتقدان تا رستوران محیطی برای پذیرایی طی کنند.

 

برج میلادمدیرعامل برج میلاد تهران از آمادگی این برج برای میزبانی از منتقدان و هنرمندان در سی دو دومین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به عنوان کاخ جشنواره‌ها، همزمان با برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری کشور آماده برگزاری این دوره از جشنواره است.

 

به گزارش ایلنا، فرزاد هوشیار پارسیان با بیان این مطلب افزود: همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تجهیزات فنی، سیستم صوتی و تصویری سالن‌های نمایش تقویت شده است.

وی افزود: همچنین سیستم پخش سالن‌های فرعی برج میلاد تهران مجهز به سیستم پخش بلوری شده است.

به گفته هوشیار پارسیان، یکی دیگر از امکانات درنظر گرفته شده انتقال بازار فیلم سی و دومین جشنواره فیلم فجر به طبقات دوم تجاری برج میلاد تهران است و در نتیجه فضای پذیرایی از منتقدان، هنرمندان و خبرنگاران به طبقه MZمرکز همایش‌ها منتقل شده و دیگر لازم نیست خبرنگاران و منتقدان تا رستوران محیطی برای پذیرایی طی کنند.

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به سایر امکانات در نظر گرفته شده برای این رویداد بزرگ هنری گفت: با توجه تجربه سال‌های قبل امسال پهنای باند اینترنت توسعه یافته و اینترنت مرکز همایش‌ها با سرعت بسیار زیاد در اخیتار خبرنگاران و عکاسان قرار گرفته است و آن‌ها براحتی می‌توانند مطالب و عکس‌های خود را در رسانه مورد نظر منتشر کنند.

 

هوشیار پارسیان تصریح کرد: برج میلاد تهران وظیفه ذاتی خود می‌داند که در راستای برگزاری مهم‌ترین رویداد سینمایی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران همانند سال‌های گذشته ‌‌نهایت همکاری را با مسوولان و اهالی رسانه و هنرمندان داشته باشد.


 تاريخ ارسال: 1392/11/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.