پرده سینما

هیئت انتخاب جشنواره سی و دوم به انتقادات حاتمی کیا واکنش نشان داد

پرده سینما






 

 

 

علی معلم سخنگوی هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به انتقاد ابراهیم حاتمی کیا در دفاع از فیلم شیار 143، پاسخ داد.

 

نمایی از فیلم شیار 143به گزارش مهر، در این متن که علی معلم سخنگوی هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر آمده است:

با توجه به حضور رسمی فیلم شیار 143 در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر انگیزه گفته های آقای ابراهیم حاتمی کیا (که در اجرای نمایش های این چنینی در جشنواره فیلم فجر سابقه دارند) برای ایجاد یک جبهه جدید در موقعیت ملتهب سینمای ایران پرسش برانگیز و پاسخ ساز است.

ضمن ابراز تاسف از بیانات تبلیغاتی و سوزناک ایشان در مورد هیات انتخاب جشنواره، احترام دست اندرکاران فیلم چ، جشنواره فیلم فجر و خانواده شهدا پاسخ سخنان ایشان را به بعد از جشنواره موکول خواهیم کرد. برای فیلم ایشان و همه یارانش دریافت جوایز عالی و آتی را آرزومندیم.

ابراهیم حاتمی‌کیا پس از تماشای فیلم دفاع مقدسی شیار 143 از اینکه این فیلم با اما و اگرهای زیادی وارد بخش مسابقه فیلم فجر شده است ابراز تاسف کرده و هیئت انتخاب را مورد نقد قرار داده بود.

وی همچنین از مسئولان جشنواره خواسته بود درباره دلیل این رفتار هیئت انتخاب پاسخگو باشند.

این کارگردان دفاع مقدسی از فیلم شیار 143 ساخته نرگس آبیار تعریف بسیاری کرده و آن را یکی از ماندگارترین آثار این عرصه دانسته بود.

 


 تاريخ ارسال: 1392/11/18
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>اهوارکی:

حق با آقای حاتمی کیا است. مقصر رئیس جشنواره است که فیلم را به هیئت انتخاب نداده بود. این فیلم با حمایت آقای هوشنگ گلمکانی توسط منتقدان دیده شد و با حمایت و اصرار آنها به جشنواره راه یافت. خدا را شکر که تا جمعه شب (18 بهمن) این فیلم پیشتاز انتخاب های مردمی بوده است. امیدواریم تا انتها نیز بماند.

1+0-

جمعه 18 بهمن 1392




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.