پرده سینما

معتمدآریا: دلم برای «صد سال به این سال‌ها» می‌سوزد

پرده سینما






 

 

 

فاطمه معتمدآریا گفت: دلم برای فیلم صد سال به این سال‌ها سامان مقدم می‌سوزد که هنوز فرصت نمایش پیدا نکرده است.

 

نمایی از فیلم صد سال به این سال هااین بازیگر سینما که چند سالی است از این حیطه دور بوده است و اخیراً با فیلم قصه‌ها رخشان بنی‌اعتماد در جشنواره سی و دوم فیلم فجر حضور دارد‌، در گفت‌وگویی کوتاهی با ایسنا، درباره حضور تازه‌اش در سینما گفت: در زمانی که اجازه کار نداشتم خانم بنی اعتماد گفتند که می‌خواهند یک فیلم کوتاه بسازند و بعد فیلمنامه مربوط به داستان «نوبر» را برایم فرستادند.

او گفت: البته ابتدا داستان شکل دیگری داشت و چون آقای انتظامی نمی‌توانستند بیایند قصه تغییر پیدا کرد.

این هنرمند با اشاره به اینکه در همین فضای امیدی که اکنون ایجاد شده او و بسیاری از مهمانان خارجی جشنواره در این فستیوال حضور پیدا کردند‌، درباره تغییر شرایط در حوزه‌ سینما گفت: از روزی که اجازه کار پیدا کردم سر صحنه فیلمبرداری هستم و فقط دلم برای یکی از فیلم‌های بی‌نظیرم به اسم صد سال به این سال‌ها می‌سوزد که هنوز فرصت نمایش پیدا نکرده است.

معتمدآریا بیان کرد: البته اینکه فیلمی فرصت نمایش پیدا نکند یا اجازه نمایش پیدا نکرده باشد‌ برای من متفاوت است و این فیلم تاکنون فرصت نمایش پیدا نکرده است.

این هنرمند درباره فعالیت‌های جدیدش گفت: مشغول بازی در فیلم‌ جدیدی به نام بهمن به کارگردانی آقای فرشباف هستم که از نسل جوانی است که آدم را به آینده سینمای ایران امیدوار می‌کند، فیلم دیگری را هم در کشور آذربایجان کار کردم که نمی‌دانم در ایران به نمایش درمی‌آید یا خیر چون فیلم ایرانی نیست.


 تاريخ ارسال: 1392/11/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.