پرده سینما

قریبیان: از حواشی پیش آمده بعد از جشنواره فیلم فجر ناراحتم!

پرده سینما






 

 

 

فرامرز قریبیان عضو هیئت داوری سی و دومین جشنواره فیلم فجر درباره حضورش در جشنواره سی و دوم ، گفت: سال‌ها بود داوری را قبول نمی‌کردم چرا که مشکلات را می‌دانستم و مسائلی که آخر هر دوره درباره داوران گفته می شود را دیده بودم. اما به خاطر آقای رضاداد که به سینما حسن نیت دارد و در برای پیشرفت آن حرکت می‌کند،‌ قبول کردم این دوره به عنوان داور در جشنواره حضور داشته باشم.

به گزارش سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی جشنواره وی خاطر نشان کرد:به طورطبیعی در جلسات هیئت داوری هرکس نظراتی دارد اما به هر حال آنچه در پایان جلسات جمع بندی می شود ملاک است .مثلا اینکه بهترین فیلم دو انتخاب باشد و یا در بخش‌هایی دو سیمرغ داده شود. یا اینکه در بخش بازیگر مکمل زن دو دیپلم افتخار داده شود نتیجه مباحث است .

قریبیان ادامه داد:در حوزه صدا هم صحبت زیادی شد که در نهایت قرار شد به یک فیلم برای صدابرداری و صدا گذاری دوسیمرغ داده شود.

این بازیگر تعداد فیلم‌های جشنواره سی‌ودوم را در بخش مسابقه زیاد عنوان کرد و گفت: حدود ۱۰ فیلم مناسب بخش مسابقه نبود و اگر مثل سال‌های قبل ۲۲ فیلم به این بخش راه پیدا می‌کرد قضاوت بهتر می‌شد.

وی با اشاره به حواشی فیلم عصبانی نیستم اظهار کرد: در این مورد با توجه به اینکه تهیه کننده فیلم از داوری نهایی انصراف داد فیلم از داوری درآمد و نتایجی که در اختتامیه خوانده شد نتایج نهایی هیات داوری با توجه به انصراف یک فیلم بود وجای هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد .

قریبیان با اشاره به ویژگی‌های این دوره جشنواره گفت: اجرای جشنواره از نظر نظم خصوصا در سالن میلاد بهتر شده بود و امیدوارم در سال‌های آینده هم داورهایی را انتخاب کنند که کارشان بهتر باشد.


 تاريخ ارسال: 1392/11/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.