پرده سینما

زیارت مریلا زارعی در حرم حضرت معصومه (س)

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مریلا زارعی: توفیق زیارت حرم حضرت معصومه (س) برایم مفهوم بزرگی دارد

 

مریلا زارعی در آستان حضرت معصومه (س)مریلا زارعی، برنده سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره فیلم فجر نیز که به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشكر می‌كنم كه این موقعیت را برای ما فراهم كردند تا امروز در این مكان مقدس حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، وی گفت: بنده به واسطه بازی در دو فیلم سینمایی چ و شیار 143 در این هفته توفیق حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) و همچنین حرم حضرت معصومه(س) را داشتم.

بازیگر فیلم شیار 143 همچنین افزود: امیدوارم كه همه آرزوی دردمندان دوا شود و همه بیماران نیز به واسطه دعاهایی كه در این حرم صورت می‌گیرد، شفا یابند.

وی با بیان اینكه خوشحالم از اینكه امروز حضرت معصومه(س) ما را به زیارت خود طلبید، افزود: من اولین بار است كه وارد این صحن و سرا می‌شوم و این را افتخار بزرگی برای خود می‌دانم.

زارعی ادامه داد: خوشحالم بعد از این همه سال كه در اماكن متبركه حضور یافتم امروز اجازه ورود به حرم مطهر حضرت معصومه(س) را دریافت نمودم كه این توفیق برایم مفهوم بزرگی دارد.

سعید راد نیز كه در این مراسم حضور داشت، اظهار كرد: ما از کودکی سینه زن امام حسین(ع) بودیم و در تمام عمر نیز در چنین مكان‌های مقدسی رشد پیدا كردیم.

بازیگر فیلم چ گفت: خدا را شاكرم كه امروز به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ‌آمدم و در طول مسیر كه به حرم می‌آمدم خدا را شكر می‌كردم كه امروز این توفیق نصیب من شده است.

همچنین ابراهیم حاتمی کیا با حضور در حرم مطهر كریمه اهل ‌بیت(س) نشان خادمی افتخاری این آستان مقدس را دریافت کرد.

حاتمی‌کیا غروب جمعه در حاشیه حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم كه امروز این توفیق نصیب من شد تا بار دیگر به حرم كریمه اهل بیت(ع) مشرف شوم.

وی ادامه داد: من از كودكی در این مكان‌ها چشم باز كرده‌ام و در این محوطه‌ها بزرگ شده‌ام و امروز خدا را شاكرم كه به افتخار خادمی حرم مطهر كریمه اهل بیت(ع) نائل‌ آمدم و حضرت معصومه(س) ما را به نوكری خود قبول كرد.

 

 

استقبال خوب از فیلم چ در مشهد و قم

 

ابراهیم حاتمی کیا، سعید راد و مریلا زارعی در آستان حضرت معصومه (س)همچنین تهیه كننده فیلم چ نیز در این مراسم اظهار داشت: فیلم چ در استانهای مشهد و قم براساس اطلاعاتی كه بدست آوردیم با استقبال خوب مردم مواجه شد و مردم این فیلم را به واسطه معطر بودن آن به نفس امام و شهدا دوست داشتند.

مهدی کریمی گفت: پابوسی حرم مطهر امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این هفته نصیب ما شد كه برای ادامه كار به ما قوت قلب می‌دهد.

 

 

15 هزار شهروند قمی فیلم‌های فجر را دیدند

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این مراسم اظهار داشت: دومین جشنواره فیلم فجر در استان قم به مدت 10 روز برگزار شد كه در این مدت تعداد 15 هزار نفر از شهروندان قمی برای دیدن فیلم‌های جشنواره به سالن سینما آمدند.

حامد حجتی گفت: دومین جشنواره فیلم فجر در استان قم مردم را با سینما آشتی داد كه این آشتی به واسطه حضور اثرگذار دو فیلم (چ) و (شیار 143) بوده است.

 

وی با بیان اینكه در طول مدت برگزاری جشنواره، 20 فیلم اكران شد، افزود: نقطه عطف جشنواره فیلم فجر در استان قم فیلم‌های چ و شیار 143 بود كه مخاطبان بسیاری را به سالن سینما كشاند.

 

 

 


 تاريخ ارسال: 1392/12/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.