پرده سینما

درخواست کارگردان «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از مسوولان برای حمایت از اکران فیلمش

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی در زندگی مشترک آقای محمودی و بانوکارگردان فیلم سینمایی زندگی مشترک آقای محمودی و بانو از مسئولان سازمان سینمایی درخواست کرد، از فیلمی که در بخش خصوصی و با دغدغه فرهنگی و اجتماعی ساخته شده است، حمایت کنند.

روح‌الله حجازی در گفت‌و‌گویی با ایسنا، درباره فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو که یکی از 8 گزینه اکران نوروزی است، بیان کرد: با وجود اینکه هشت گزینه برای اکران نوروزی اعلام شده اما این برداشت اشتباه هم پیش آمده که قرار است همه‌ی آن‌ها در نوروز نمایش داده شوند، در حالی که فقط 5 فیلم در چرخه اکران نوروزی قرار می‌گیرند.

او درباره فیلم خود گفت: در میان فیلم‌های مشخص شده برای اکران نوروز، شاهد فیلم‌هایی هستیم که با حمایت دولتی ساخته شده‌اند و تبلیغات خوبی هم دارند، در حالی‌که زندگی مشترک آقای محمودی و بانو در بخش خصوصی و بدون یک ریال حمایت دولتی و با دغدغه فرهنگ ساخته شده است، به همین دلیل توقع من این است که مدیران سازمان سینمایی به چنین فیلمی که دو سال قبل تولید شده توجه کنند.

حجازی با اشاره به حواشی‌ای که در جشنواره‌ی فجر سال گذشته برای نمایش این فیلم به وجود آمد و اینکه زندگی مشترک آقای محمودی و بانو به ناحق از جشنواره کنار گذاشته شد، ادامه داد: امسال پس از اینکه این فیلم در جشنواره فجر نمایش داده شد، اولین سوالی که بسیاری از سینماگران از من پرسیدند این بود که این فیلم پارسال چه مشکلی داشت که نمایش داده نشد؟ این در حالی است که اگر امسال این فیلم می‌توانست در بخش مسابقه باشد یک رقیب جدی به شمار می‌آمد.

او افزود: همچنین آقای شمقدری پس از اینکه زندگی مشترک آقای محمودی و بانو  در جشنواره فجر نمایش داده نشد قول اکران نوروزی آن را داد که به آن عمل نکرد، بنابراین انتظار ما از سازمان سینمایی این است که از فیلمی که در بخش خصوصی ساخته شده به طور جدی حمایت کند.

این کارگردان سینما با بیان اینکه طبق قوانین جدید فیلمی که تاریخ پروانه نمایش آن قدیمی‌تر است، برای اکران در اولویت قرار دارد، گفت: اولویت ما هم اکران نوروزی است و فکر می‌کنم این حق ما باشد که «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را در نوروز اکران کنیم. پس امیدوارم شرایط مناسب فراهم شود تا این محصول بخش خصوصی که تبلیغاتی هم ندارد، در بهترین زمان اکران عمومی شود.


 تاريخ ارسال: 1392/12/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.