پرده سینما

جعفر گودرزی رسما مدیر روابط عمومی بنیاد فارابی شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

جعفر گودرزیسیداحمد میرعلایی مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، طی حكمی جعفر گودرزی را به عنوان «مشاور مدیرعامل در امور رسانه‌ای» و «مدیر روابط عمومی» منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فارابی، سیداحمد میرعلایی در این حكم تصریح كرده است: نظر به تجارب ارزشمند شما در حوزه ارتباطات فرهنگی هنری و با توجه به نقش حساس روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی در ایجاد ارتباط و تولید و توزیع اطلاعات در میان دست اندركاران سینما ، مخاطبین و جامعه فرهنگی هنری و اصحاب رسانه‌های كشور، جنابعالی را به سمت مدیر روابط عمومی و مشاور مدیرعامل در امور رسانه‌ای منصوب می‌نمایم.

در ادامه این حكم آمده است: رجاء واثق دارد به مدیریت حضرتعالی در این حوزه از فعالیت‌های بنیاد، شاهد تحولات و پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه روزآمدی و كارآمدی روابط عمومی بنیاد باشیم.

جعفر گودرزی دبیر شورای مركزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، در چندین جشنواره به عنوان داور، مدیر ارتباطات و روابط عمومی و مدیر اجرایی فعالیت كرده است.

وی با بیش از 24 سال فعالیت رسانه‌ای، كار خود را از سال 65 با مجله اطلاعات هفتگی آغاز كرد و به عنوان دبیر تحریریه و سردبیر در عرصه مطبوعات فعالیت داشته است.

همكاری با چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی در حوزه‌های برنامه ریزی و تولید از جمله فعالیت‌های گودرزی به شمار می‌رود. وی چند كتاب نیز با موضوع سینما تالیف كرده است.


 تاريخ ارسال: 1389/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.