پرده سینما

زیر 16 ساله‌ها آتشكار را نبینند

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حمید فرخ نژاد در فیلم آتشکارپروانه نمایش فیلم آتشكار با قید این مصوبه كه تماشای فیلم برای زیر 16 سال توصیه نمی‌شود، صادر شد. در آتشكار حمید فرخ نژاد، محمد ماهوش، مینا مصطفی‌پور، مهرداد جلوخانی و عبدالرضا صرامی بازی كرده‌اند.

مجوز اكران و نمایش فیلم سینمایی آتشكار ازسوی اداره كل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی صادر شده است. مجوز نمایش این فیلم درحالی از سوی اداره نظارت و ارشیابی معاونت سینمایی صادر شد كه برای آن شرط سنی تعیین شده است. براین اساس تماشای فیلم آتشكار برای افراد زیر 16 سال توصیه نشده است.

علیرضا سجادپور با اعلام این مطلب افزود: اصلاحاتی مدنظر این اداره بود كه به كارگردان اعلام شد و با اعمال این نظرات؛ مجوز نمایش فیلم صادر شده است. یكی از قیودات این بود كه در هنگام نمایش، حتما باید این جمله كه دیدن این فیلم برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی‌شود؛ لحاظ شود.

وی درباره تاخیر در صدور پروانه نمایش و مالكیت فیلم گفت: درصد مشاركت شركا در ساخت فیلم كاملا مشهود نبود كه پس از مشخص شدن و رفع شبهات پروانه مالكیت فیلم نیز صادر شده است.

علی سرتیپی(مدیر فیلمیران و پخش‌كننده فیلم سینمایی آتشكار) نیز با تایید تعیین شرط سنی برای نمایش این فیلم افزود: برای فیلم آتشكار شرط سنی 16 سال درنظر گرفته شده است اما زمان اكران آن هنوز مشخص نیست.

آتشكار داستان مردی است كه برای انجام عمل وازكتومی با مشكلات شخصی و خانوادگی مواجه است و در این میان حتی با روح پدر خود نیز درگیر می‌شود.

محسن امیریوسفی؛ فیلم آتشكار را با حضور حمید فرخ نژاد، محمد ماهوش، مینا مصطفی‌پور، مهرداد جلوخانی و عبدالرضا صرامی كارگردانی كرده است. نمایش محدود آتشكار در جشنواره فیلم فجر و بعداز آن؛ با استقبال نسبتاً خوب منتقدان و تماشگران همراه بود.

 

منبع: ایلنا


 تاريخ ارسال: 1389/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.