پرده سینما

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد

پرده سینما






 

 

 

یزدان عشیری طی حکمی از سوی محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به سمت مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای این رویداد فرهنگی و سینمایی منصوب شد.

 

یزدان عشیریبه گزارش خبرنگار سایت پرده سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم مقاومت متن حکم نامبرده به این شرح است: جناب آقای یزدان عشیری، نظر به تجربه، شایستگی، توانمندی و نگاه حرفه‌ای جنابعالی به حوزه روابط عمومی، مناسبات اجتماعی و ارتباطات رسانه ای؛ شما را به سمت مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین الملی فیلم مقاومت منصوب می نمایم.

امیدوارم با عنایت به سال اقتصاد و فرهنگ و اهتمام ویژه به دغدغه های رهبری در حوزه فرهنگ و حساسیت های منطقه ای و جهانی نسبت به موضوع مقاومت بتوانید با عزمی جهادی و با بهره گیری از تجارب ارزشمند شاهد رشد و شکوفایی شایسته جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت باشیم. به یقین برگزاری تاثیرگذار این حرکت ریشه‌دار و جریان ساز سینمای ایران به عنوان شاخص ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی می‌تواند در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر متعالی این مرز و بوم نقشی اساسی و راهبردی ایفا نماید.

از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما را در مسیر تحقق اهداف بلند این رویداد فرهنگی و سینمایی خواستارم.}

براساس این گزارش، عشیری از چهره‌های شناخته شده در عرصه فرهنگ و هنر و سینماست که تاکنون مسئولیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف داشته است. مدیریت روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر طی دوره های سی ام و سی یکم، مدیریت روابط عمومی دوره های پیشین جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس و مدیریت روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز هنرهای نمایشی کشور از جمله آن است.


 تاريخ ارسال: 1393/1/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.