پرده سینما

«ژیگولوی محوشده» با بازی وودی آلن خوب می‌فروشد

پرده سینما






 

 

 

فیلم کمدی ژیگولوی محوشده به کارگردانی جان تورتورو و با بازی وودی آلن، بالاترین میانگین فروش عید پاک در آمریکا را کسب کرد.

 

به گزارش  مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بحث‌های جدید در مورد اتهامی که به وودی آلن وارد شده و او را متهم به آزار دخترخوانده اش کرده، جلوی فروش خوب کمدی جدید ژیگولوی محوشده را در آخر هفته عید پاک نگرفت.

جان تورتورو هم این فیلم را کارگردانی کرده و هم در آن در مقابل وودی آلن به نقش آفرینی پرداخته است. آلن بسیار کم برای کارگردانان دیگر نقش بازی می کند. ژیگولوی محو شده با وجود اکران در پنج سالن سینما در نیویورک و لس‌آنجلس چیزی نزدیک به 200 هزار دلار فروش کرده که به صورت میانگین 40 هزار دلار در هر سینماست و از هر فیلم دیگری در آخر هفته بالاتر بوده است.

بیل لی مدیر اجرایی کمپانی میلنیوم انترتینمنت که مسئولیت پخش و توزیع فیلم را بر عهده دارد، گفت:‌ این فیلم بهتر از آنچه حتی امیدش را داشتیم عمل کرده است. با صحبت‌های مردم درباره این فیلم، ما از روز جمعه تا یکشنبه پرش خارق العاده ای در فروش را شاهد بودیم که نشان می دهد تماشاچیان خواستار یک فیلم بامزه و احساسی هستند. این حقیقت که وودی آلن در یک نقش اصلی خنده‌دار بازی می کند نیز مسلما تاثیر زیادی داشت. جان تورتورو یک کمدی رومانتیک خلق کرده که حقیقتا با تماشاچیان صحبت می کند – جوان، پیر، مرد و زن. ما از اینکه نقشی در ارایه این فیلم به مردم داشتیم بسیار مفتخر هستیم.

در فیلم ژیگولوی محوشده که اولین بار در فستیوال فیلم تورنتوی 2013 به نمایش درآمد، وودی آلن نقش صاحب یک کتابفروشی را بازی می‌کند که به خاطر مشکلات مالی، دوستش را متفاعد می‌کند تبدیل به یک ژیگولو شود و خود نیز به عنوان مدیر او فعالیت می‌کند.

دیلن فارو، دختر آلن اوایل امسال با انتشار نامه‌ای سر باز در مجله نیویورک تایمز در مورد آزار توسط وودی آلن هنگامی که با مادرش، میا فارو زندگی می‌کرد توضیح داد. آلن اکیدا این اتهام‌ها را رد کرده است. دیلن فارو که حال 28 سال دارد، یکی از دو کودکی بود که توسط آلن و میا فارو به فرزند خواندگی گرفته شد.

آلن در حال حاضر در حال کار روی پروژه کارگردانی بعدی اش یعنی جادو در نور مهتاب است.


 تاريخ ارسال: 1393/2/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.