پرده سینما

محمدحسین نیرومند مدیر هنری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت شد

پرده سینما






 

 

 

به گزارش خبرنگار سایت پرده سینما و اعلام روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ این دوره جشنواره با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری درحوزه فرهنگ در ابعاد گسترده ای طراحی شده و در سه گستره ملی، بین المللی و استانی برگزار می شود که قطعا، استراتژی تبلیغاتی و فضاسازی عمومی و راهبردهای هنری و نگاه هویتی از اهمیت ویژه برخوردار است.

برپایه این خبر، در همین راستا محمدحسین نیرومند طی حکمی از سوی محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت به عنوان مدیر هنری این رویداد فرهنگی و ارزشی انتخاب گردید.

نیرومند به عنوان مدیر هنری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت انتخاب شد. نیرومند کارشناس فرهنگی و هنری و از هنرمندان شناخته شده کشور است که تجربه و سابقه درخشانی در حوزه های مختلف هنری و مدیریتی را در کارنامه دارد. مدیریت در گروه های تلویوزیونی، تالیف دهها مقاله در ارتباط با آموزش كاریكاتور در كیهان كاریكاتور،كتاب طنز مصور (مجموعة آثار) و برپایی نمایشگاه در داخل و خارج کشور از جمله فعالیت های اوست.دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران كشور، مشاور هنری وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری و مشاور هنری ریاست حوزه هنریاز دیگر مسئولیت های اوست.

شایان ذکر است تقویت بنیان‌های فرهنگی و ارزشی و پاسخگویی به نیازهای تحلیلی و تئوریک در زمینه مباحث و موضوعات محتوایی معاصر؛ تجزیه و تحلیلو آسیب‌شناسی هنر و سینما و سینمای انقلاب و دفاع مقدس، سینمای پایداری جهان اسلام و نشان دادن افق نیازها و ضرورت‌ها از اهداف جشنواره بین المللی فیلم مقاومت است.


 تاريخ ارسال: 1393/2/2
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.