پرده سینما

«ملبورن» بدون تغییر از نسخه جشنواره فجر اکران می شود

پرده سینما






 

 

 

کارگردان ملبورن با بیان آنکه این اثر سینمایی بدون تغییر در نسخه اکران شده در جشنواره فجر روی پرده سینما خواهد رفت گفت: با وجود متقاضیان فراوان به شخصه تمایل دارم تا در عید فطر شاهد اکران این اثر باشیم.

 

نیما جاویدی  در گفت و گو با ایرنا با بیان آنکه فصل اکران عید فطر مانند نوبت اکران نوروز متقضایان فراوانی دارد خاطرنشان کرد: به دلیل فضای متفاوت این اثر سینمایی و داستان جذاب و مورد وثوق مخاطبان آن فکر می کنم که با اکران فیلم ملبورن در برنامه عید فطر این اثر علاوه بر گیشه مناسب می تواند مخاطبان فراوانی را به سینماها بکشاند.

وی با اشاره به صحبت های جواد نوروزبیگی تهیه کننده این اثر با شرکت رسانه فیلمسازان به عنوان توزیع کننده این فیلم برای اکران ابراز امیدواری کرد تا مسئولان نیز برای اکران این اثر همزمان با عید فطر موافقت کنند.

این کارگردان افزود: با تجربه ای که در هنگام اکران این فیلم در سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر سال گذشته (1392) شاهد بودم، از رضایت مخاطبان و اقبال آنها با داستان و مضمون ملبورن خشنود هستم و مهر تایید اهالی رسانه و منتقدان به این فیلم نیز می تواند ضامن توفیق این اثر در اکران عمومی باشد.

جاویدی درباره داستان این اثر سینمایی گفت: فیلم ملبورن بازگو کننده قصه مهاجرت زوج جوانی است که در آستانه سفرشان درگیر ماجراهای متعددی می شود و با مضمونی درام و معمایی سعی دارد تا نگاهی جدید در عرصه تولیدات هنر هفتم به مقوله مهاجرت داشته باشد.

فیلم ملبورن به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی، محصول سال 1392 ایران است وپیمان معادی، نگار جواهریان، شیرین یزدان بخش و مانی حقیقی بازیگران اصلی آن هستند.


 تاريخ ارسال: 1393/2/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.