پرده سینما

وودی آلن بازیگر فیلم بعدی‌اش را انتخاب کرد

پرده سینما






 

 

 

واکین فینیکس که سه بار نامزد اسکار بوده، برای بازی در فیلم بعدی وودی آلن قرارداد امضاء کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، مثل همیشه نام فیلم بعدی آلن هنوز اعلام نشده، همین طور داستان آن و حتی مشخص نیست فیلمی کمدی است یا درام یا تلفیقی از هر دو. گفته می‌شود تولید فیلم ماه ژوئیه آغاز خواهد شد.

واکین فینیکس سال گذشته برای بازی در فیلم او به کارگردانی اسپایک جونز در نقش مردی که عاشق سیستم عامل کامپیوتر خود می‌شود، نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او فیلم مهاجر به کارگردانی جیمز گری را آماده نمایش و فیلم «Inherent Vice» به کارگردانی پل تامس اندرسن را در مرحله پس از تولید دارد.

این بازیگر آمریکایی که در پورتوریکو به دنیا آمده، برای فیلم‌های گلادیاتور، «Walk the Line» و مرشد سه بار نامزد اسکار بوده است. واکین 39 ساله برادر کوچک ریور فینیکس بازیگر فیلم‌هایی چون ساحل پشه، ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی و آیداهو خصوصی من است که سال 1993 در 23 سالگی درگذشت.

شرکت سونی پیکچرز کلسیکس تازه‌ترین فیلم آلن جادو در مهتاب را این تابستان اکران می‌کند. کالین فیرث و اما استون بازیگران این کمدی رمانتیک هستند که چهل و هفتمین فیلم آلن است. جازمین غمگین فیلم قبلی آلن سال گذشته جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای کیت بلانشت به همراه داشت. فیلم آلن در دنیا 95 میلیون دلار فروخت.

آلن 78 ساله در 1978 برای آنی هال برنده جوایز اسکار بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و در 1987 با هانا و خواهرانش اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کرد. او سال 2012 هم با نیمه‌شب در پاریس برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد. آلن تاکنون در مجموع 24 بار نامزد اسکار بوده است


 تاريخ ارسال: 1393/2/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.